Pokaż wyniki od 1 do 10 z 837

Wątek: Error 99 (err99)

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna Awatar Maxel
    Dołączył
    Oct 2006
    Posty
    21

    Domyślnie

    Żytnia ? Optymiści.
    Ja od ponad miesiąca walczę z Żytnią o tyle że aparat mam na gwarancji.
    Po pojawieniu się ERR 99 wysłałem 17.11. do serwisu. Po dwóch tygodniach otrzymałem aparat- wymiana taśmy. Wyciągam z pudełka i znów ERR99. Odesłałem. Po tygodniu wrócił- wymiana płyty. Wyciągam z pudełka znów ERR99.Po raz trzeci jest w serwisie, a na odbiór ma czekać po nowym roku. Wg. telefonicznej informacji - aparat jest na obserwacji - mam nadzieję, że z Panem Technikem .
    Nie wyobrażam sobie jak by mi gwarancja wygasła
    max

  2. #2
    Dopiero zaczyna Awatar enkoder
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    49
    Posty
    26

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Maxel Zobacz posta
    Nie wyobrażam sobie jak by mi gwarancja wygasła
    Jakbyś miał zapłacić, to zrobiliby za pierwszym razem...

    Znajomy w Szwajcarii ma serwis Canona pod nosem, kalibrację i czyszczenie matrycy w 400D zrobili mu gratis, dali od razu papierek na "ewentualne późniejsze, tańsze" naprawy, ot takie podejście do klienta.
    Dziwne, że tylko w Polsce są problemy z serwisem Canona, ale o tym jak większość wie, można by książkę napisać.

  3. #3

    Domyślnie

    To ja tez podziele sie "wrazeniami" na temat ERR 99. Na cale szczescie aparat kupilem u TIPA. Minal rok gwarancji, konczyla sie rekojmia i migawka padla. Pozniej standard, czyli wysylka do TIPA, i dalej do Reichu... I mozna powiedziec "stadard niemiecki", czyli w nie cale 2 tygodnie sprzet wraca, czysciutki i dzialajacy. Ale teraz uwaga, w pudelku z aparatem ulotki z ZYTNIEJ, czyli Canon Niemcy przy okazji przeslal aparat do Polski... ale sie musieli zdziwic w Warszawce, jak tylko ulotki wrzucali do pudelka bez "slonej fakturki". Przyznacie, ze ciekawa historia "podroznicza"...

  4. #4
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Aug 2008
    Miasto
    Warsaw
    Posty
    37

    Domyślnie

    Witam,
    Przeczytałem ten cały wątek i lekko się załamałem
    Planuję nabyć 40D + 28-135 i jak czytam o tym Error99 to coraz więcej mam wątpliwości...

    Z czego wynika ten błąd ? Czy pojawia się od razu po zakupie sprzętu, czy też po jakimś przebiegu ? Pytam w kontekście czy kupować aparat nowy z gwarancją w polskim sklepie czy też ściągnięty z USA ale bez polskiej gwarancji ? Jaki jest ewentualny koszt naprawy nie mając gwarancji ?

    Czy ktoś mógłby mi coś więcej napisać o genezie tego błędu oraz doradzić co robić ?

    Dzięki i Pozdrawiam !
    Rafal

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •