Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: dziwna usterka w S1IS

  1. #11
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    gdynia
    Wiek
    46
    Posty
    269

    Domyślnie

    Ewidentnie uszkodzona matryca - mozesz juz sie cieszyc nowiutkim S5 Wysylaj na Zytnia, po 2-4 tygodniach otrzymasz kurierem nowiutki aparat. Moje s1 kurzylo sie na polce, ale po transformacji na s5 chyba znow bedzie uzywane tam, gdzie nie bedzie mi sie chcialo lusterek brac

    Pawel
    www.jpj-media.pl
    Ostatnio edytowane przez pjakusz ; 26-02-2008 o 14:18

  2. #12
    grzyba
    Guest

    Cool

    Tylko się cieszyć z takiej awarii:
    http://www.cyberfoto.pl/potrzebuje-p...os-nie-tak.htm
    http://canon-board.info/showthread.php?t=29099

    Temat jest wielostronnie i wszechstronnie przerobiony. Na tych linkach i na wielu innych.

  3. #13
    monmila
    Guest

    Domyślnie

    Witam
    Mam aparat Canon S1 Is i wszystko było ok do momentu gdy chciałam zrobić zdjecia a tam ciemno ani przez LSD ani okienko nie było nic widać.Zaniosłam do do serwisu w swoim mieście Pan powiedział że "najprawdopodobniej poszła matryca" zapłaciłam 25 zł i wysłał go do Warszawy.
    Powiedział ze w ciągu tygodnia skontaktują się ze mną i podadzą koszt naprawy ale nikt z Warszawy nie zadzwonił tylko Pan z serwisy napisał mi takiego smsa
    :Kosz naprawy aparatu CANON-560 zł.Do wymiany jest matryca.Prosimy o decyzje.Studio .....
    Ta cena mnie poraziła czy faktycznie kosztuje tyle taka naprawa ????
    Proszę o pilne wieści jeśli ktoś sie z czym takim spotkał znajomy mói ze byc może facet z serwisu chce zarobic-jestem w kropce

  4. #14
    apexx
    Guest

    Domyślnie

    facet chce chyba na tobie zarobic, tez tak mialem, najpierw oddalem do "znajmoego" ktory juz mi kiedys zrobil w nim lampe policzyl mi 300 zl, na szczescie w miedzyczasie poczytalem na necie i zrezygnowalem z naprawy, wyslalem do wawy i teraz mam nowego S5

  5. #15
    Bywalec Awatar WaldekA
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Jaroszów
    Wiek
    56
    Posty
    246

    Domyślnie

    Odbierz swój aparat i wyślij na Żytnią, najprawdopodobniej dostaniesz nowego S5IS a "Pan z serwisu" niech oddaje Ci kasę.
    Kiedyś tu była stopka:-)

  6. #16
    jimi997
    Guest

    Domyślnie

    Witam!!!
    W końcu po miesiącu i trzech tygodniach odebrałem z rąk kuriera nowiutkiego S5. Dziękuje firmie Canon i serwisowi na Żytniej za tak pozytywne rozwiązanie sprawy. Pozdrawiam wszystkich Canonierów!!!

  7. #17
    petryniak
    Guest

    Domyślnie

    Czy ostatnio komus jeszcze udalo sie otrzymac w zamian za S1 cos innego?
    Mam swojego Canona wysylac po majowce na zytnia i nie wiem na co sie nastawic

  8. #18
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    48

    Domyślnie

    cały wątek odbieram jako reklamę serwisu? może mi się (misie), od majowego weekendu pokręciło... hmm whatever, peace

  9. #19

    Domyślnie

    Serwis się chyba nie reklamuje. Jak coś Ci przestaje działać to reklamy nie trzeba, żebyś wiedział gdzie się udać. Teraz jeszcze pomyślałem, że firma reklamująca serwis, reklamuje usterkowość produktów (no może ta moja "złota myśl' trochę trąci latami 50-60 i branżą motoryzacyjną: "nie montujmy pasów bezpieczeństwa, bo to oznacza, że nasze samochody miewają wypadki").

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •