Dzięki za info. Dlatego właśnie byłem ich ciekaw po zobaczeniu fotki ze względu na rozmycia przed i za okiem. Teraz wszystko jasne skoro miało być ostre tylko okoZamieszczone przez kavoo
![]()
Pozdrawiam!
Dzięki za info. Dlatego właśnie byłem ich ciekaw po zobaczeniu fotki ze względu na rozmycia przed i za okiem. Teraz wszystko jasne skoro miało być ostre tylko okoZamieszczone przez kavoo
![]()
Pozdrawiam!
Trzecie jest genialne
EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000
Ciekawe jakie tlo bylo oryginalnieZamieszczone przez Pszczola
![]()
Czarne tlo wyszlo dzieki punktowemu pomiarowi swiatla na ptaka stojacego w pelnym sloncu. No, prawie czarne... musialem o 10 jednostek podbic cienie i kontrast przy konwersji RAW-a w szopie ;-)Zamieszczone przez Vitez
Ale zadnego szparowania nie bylo potrzeby robic 8)
Domyślam się, że nr 2 zrobione EF 100 f/2.8 Macro. Pozostałe Tamronem?
Wszystkie robilem setka, to moj najdluzszy obiektyw na razie ;-)
Pierwsze zdjecie bylo softowo rozmydlane?
EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000
Tak, jakos mi taka miekkosc do zlapanej chwili pasowala... a w setce makro prozno soft focusa szukac ;-)Zamieszczone przez Pszczola