Wiecej niz jednej fotki takim zestawem by raczej nie zrobil...Zamieszczone przez shaqi
Wiecej niz jednej fotki takim zestawem by raczej nie zrobil...Zamieszczone przez shaqi
chodzi o dobry tok rozumowania adam_k`aZamieszczone przez muflon
ja jestem tez za tym a by szklo bylo rownie dobre i nie bawic sie w np ps`ie
Amator. Minolta 7+akcesoria, Canon 20D+ EF-S 18-55 II USM, EF-S 17-85IS, EF 50 1.8, M42 System+ Speedlights580EX. Dodatkowo 3lampy studyjne 200Ws.
Moje gnioty http://www.fotopozytyw.prv.pl
A tu mój główny profil działalności http://www.mepia.pl
Sory Cichy gdyby to była fotka na 70mm to ok ale 24mm na pełnej klatce 1/13s nie robi żadnego wrażeniaZamieszczone przez Cichy
http://img373.imageshack.us/img373/3923/4uy5.jpg tu masz fotkę zrobioną na 105mm przy cropie z 1/8s![]()
Ostatnio edytowane przez Zaibatsu ; 24-07-2006 o 20:10
Zamieszczone przez Zaibatsu
Jak wyzej - nic imponujacego utrzymac 1/13 na 24mmi to zaden argument na potrzeby stabilizacji. Przestaw na ok 1/2 sek
![]()
muflonowi chodziło raczej chyba może o to, że drugiej fotki by nie zrobił, bo przy pierwszej stłukł by lustro i **** zbitaZamieszczone przez shaqi
![]()
![]()
A dlaczego przy podpiętym KIT 28-90 stłukł by lustro ?Zamieszczone przez Zielony
![]()
Eee, czepiasz się :-P dla 99% ludzi "kit" oznacza tutaj jednoZamieszczone przez czeczot
(bo jakby się tak upierać, to kitem do 5D - a zatem i do 1Ds - jest przecież 24-105IS)
swita racja 24-105 to przeca KITZamieszczone przez muflon
Amator. Minolta 7+akcesoria, Canon 20D+ EF-S 18-55 II USM, EF-S 17-85IS, EF 50 1.8, M42 System+ Speedlights580EX. Dodatkowo 3lampy studyjne 200Ws.
Moje gnioty http://www.fotopozytyw.prv.pl
A tu mój główny profil działalności http://www.mepia.pl
Obiektyw KIT to obiektyw sprzedawany z zestawie z body. Więc to logiczne że 24-105 to obiektyw KITOWY. A teraz niech ktoś od nikona napisze ze canon ma gorsze obiektywy KITZamieszczone przez muflon
Na samym poczatku - witam serdecznie postujac 1-y raz.
Dwa tygodnie temu, przez ponad dwa miesiace, mialem identyczny jak w temacie dylemat, a zeby sobie utrudnic pod uwage bralem jeszcze 17-40/4L. Potrzebowalem dobrego szkla spacerowego, ktore zastapi wysluzone 28-90.
17-40 jest najtanszy, swietny na niepelnej matrycy, ale mocno ograniczony uzytkowo.
24-70 jest najdrozszy - ponad 800 PLNow wiecej od 24-105, a u mnie odpadl z rywalizacji z nastepujacych powodow:
- jest za krotki - 70 mm to stanowczo za malo.
- 2.8 nie rekompensuje podwyzszonej ceny, zasiegu i wagi.
Wygral 24-105/4L poniewaz jest niesamowicie ostry, swietny kolorystycznie, z bardzo dobrym zasiegiem. W roli spacerowki sprawdza sie rewelacyjnie zarowno w miescie, jak i plenerze. Jedyna zauwazalna wada jest uzupelnienie do tele. 70-200/4L nie uzupelnia 105-ki, a 100-400 zbiera skrajne opinie o cenie sie nie rozwodzac.
IMHO najlepsze do podjecia decyzji (poza pomacaniem i wypstrykaniem) sa dwie strony: pbase (szczegolnie galeria Macieja Dakowicza - nie tnie zdjec) oraz digital-picture z rzetelnymi testami.