
Zamieszczone przez
Nasir
Sorki za podanie złej jakości mapy. Rzeczywiście dalej droga przecina pole a potem znów w las. Ale i tak trzeba wyciąć sporo lasu, to ma być droga ekspresowa. Wycina się nieporównywalnie więcej lasu niż w wariancie alternatywnym.
"ť uniknięcie wycinki co najmniej 16 ha lasu pod budowę drugiej jezdni drogi ekspresowej na odcinku od węzła „Poniatowo” do km 755+000 istniejącej drogi krajowej nr 8 oraz związanej z tym ingerencji w obszary Natura 2000,
ť rezygnację z budowy w obecnym kształcie fragmentu planowanej obwodnicy Suwałk na odcinku od km 755+000 istniejącej drogi krajowej nr 8 do węzła „Lotnisko” oraz związanej z tym wycinki co najmniej 8 ha lasu i ingerencji w obszary Natura 2000,"
Tam gdzie się droga pokrywa z istniejącą to nawet jak ona jest asfaltowa (istniejąca) to i tak raczej asfalt będzie zrywany i robione wszystko na nowo. Tak mi się wydaje. Przecież tak dróg ekspresowych się chyba nie buduje.
Pogonusie i co że 80%. Wariant jest tańszy, krótszy. Nie rozwodzę się już na oczywistą sprawą zniszczenia torfowiska i terenów przyległych w wariancie obecnym.