Strona 64 z 110 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 631 do 640 z 1093

Wątek: Dolina Rospudy - protest!

  1. #631
    Pełne uzależnienie Awatar mattnick
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Wałbrzych
    Wiek
    42
    Posty
    1 735

    Domyślnie

    35 lat w tym zawodzie...komunistka !!!! I tak najbardziej podobał mi się koleś z kartką telewizja i ekolodzy kłamią...

    Wybaczcie ale rozbraja mnie debilizm ludzi...przecież ekolodzy chcą obwodnicy tylko, że inną drogą...
    Ostatnio edytowane przez mattnick ; 02-03-2007 o 03:12
    30D, C 17-40 f4 L, 50 f1.8, 70-200 f4 L, 430 ex, oraz -=iii=<)
    CZYTAĆ I PAMIĘTAĆ !!!!

  2. #632
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mattnick Zobacz posta
    Wybaczcie ale rozbraja mnie debilizm ludzi...przecież ekolodzy chcą obwodnicy tylko, że inną drogą...
    Mnie rozbraja, że niektórzy wierzą w to, co napisałeś
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  3. #633
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    48
    Posty
    107

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pogonus Zobacz posta
    Był zgłoszony projekt utworzenia rezerwatu „Rospuda” (autor: prof. A. Sokołowski), lecz ostatecznie z uwagi na objęcie inną formą ochrony (OChK) nie został zatwierdzony (podstawowy argument odrzucenia wniosku: mała wartość przyrodnicza obiektu i niedostatecznie sprecyzowany cel ochrony).

    Nasir!
    Doktorantka mgr E. Jabłońska ma prawo kwestionować wyniki ekspertyz, ale musi jednoznacznie wykazać i udowodnić, że zawierają one błędy i że rzeczywiście są one błędami powodowanymi subiektywizmem lub niedostateczną wiedzą autorów ekspertyz. W innym przypadku jest to zwykłe pomówienie!
    Nie sądzę jednak, aby doktorantka i „zagraniczni eksperci” poziomem wiedzy nawet w części dorównywali autorom ekspertyz, ale... mogę się mylić :wink:. Póki co poczekajmy na wykaz błędów i obiektywne dowody obalające wnioski ekspertyz :grin:.
    Nawiasem: tak się składa, że ekspertyzy (przynajmniej te, o których ja wiem i w których realizacji po części uczestniczyłem) wykonywali najlepsi w Polsce (i w Europie!) znawcy tematu.
    Przecież nie będzie udowadniała i wykazywała w gazecie. Jeśli się nie zgadzasz to zapraszam do P. Jabłońskiej. Z pewnością pokaże Ci wyniki pracy.
    To jest właśnie polskie piekiełko. Zdyskredytować. Więc dyskredytujemy tych którzy myślą inaczej. Ci z zagranicy którzy myślą inaczej są już tylko "zagranicznymi ekspertami" (od siedmiu boleści ?) . Jednym słowem najwięcej wiem Ja i Ci którzy stoją za mną.
    A najwięksi eksperci to Ci którzy opiniowali pozytywnie obecny wariant.
    Reszta to nieuki, ignoranci, pomawiacze, zmanipulowani przez media itd........
    A najlepsze rozeznanie w sprawie ochrony środowiska ma GDDKiA.

    Obawiam się Pogonusie że jeśli by GDDKiA miała interes wybudować autostradę pod Wawelem to też znaleźli by największych ekspertów.


    Ja nie jestem przyrodnikiem ani drogowcem, ale kieruje mną zdrowy rozsądek.
    Jeśli można było krócej i taniej pobudować wariant Via Balticy to tego nie zrobiono a było na to 10 lat czasu.
    Ale nic z tego bo Białystok musi mieć pod nosem tranzyt i połączenie z W-wą. A teraz się mówi, szybko , stracimy czas i pieniądze, ludzie giną pod kołami tirów.....
    Nie rozumiecie że to co macie najcenniejszego to nie ciężki transport (a Białystok i tak nie będzie dużą metropolią) , ale nienaruszone cenne dobra przyrodnicze. Teraz każdy przyjedzie zobaczyć cuda które macie pod ręką. Czy to kajakiem czy w woderach, czy chodźby się zbliży to tych cennych rejonów. Możecie zrobić dobrą infrastrukturę turystyczną która nie będzie burzyła tamtejszego ekosystemu. Zmęczeni, spragnieni kontaktu z przyrodą ludzie będą przyjeżdżać jak pielgrzymi na Jasną Górę. Mazury nie mają wielkich miast ani autostrad ani ciężkiego przemysłu, a ludzie tam jeżdżą i zostawiają krocie pieniędzy - Polacy Niemcy i inne narodowości.

    Ale wy jesteście uparci i za przeproszeniem gówno z tego będziecie mieli. O przepraszam. Asfalt będziecie mieli.
    "Miałeś Chamie złoty róg........."
    Ostatnio edytowane przez Nasir ; 02-03-2007 o 09:29

  4. #634
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    295

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nasir Zobacz posta
    Przecież nie będzie udowadniała i wykazywała w gazecie. Jeśli się nie zgadzasz to zapraszam do P. Jabłońskiej. Z pewnością pokaże Ci wyniki pracy.
    To jest właśnie polskie piekiełko. Zdyskredytować. Więc dyskredytujemy tych którzy myślą inaczej. Ci z zagranicy którzy myślą inaczej są już tylko "zagranicznymi ekspertami" (od siedmiu boleści ?) . Jednym słowem najwięcej wiem Ja i Ci którzy stoją za mną.
    A najwięksi eksperci to Ci którzy opiniowali pozytywnie obecny wariant.
    Reszta to nieuki, ignoranci, pomawiacze, zmanipulowani przez media itd........
    A najlepsze rozeznanie w sprawie ochrony środowiska ma GDDKiA.

    Obawiam się Pogonusie że jeśli by GDDKiA miała interes wybudować autostradę pod Wawelem to też znaleźli by największych ekspertów.


    Ja nie jestem przyrodnikiem ani drogowcem, ale kieruje mną zdrowy rozsądek.
    Jeśli można było krócej i taniej pobudować wariant Via Balticy to tego nie zrobiono a było na to 10 lat czasu.
    Ale nic z tego bo Białystok musi mieć pod nosem tranzyt i połączenie z W-wą. A teraz się mówi, szybko , stracimy czas i pieniądze, ludzie giną pod kołami tirów.....
    Nie rozumiecie że to co macie najcenniejszego to nie ciężki transport (a Białystok i tak nie będzie dużą metropolią) , ale nienaruszone cenne dobra przyrodnicze. Teraz każdy przyjedzie zobaczyć cuda które macie pod ręką. Czy to kajakiem czy w woderach, czy chodźby się zbliży to tych cennych rejonów. Możecie zrobić dobrą infrastrukturę turystyczną która nie będzie burzyła tamtejszego ekosystemu. Zmęczeni, spragnieni kontaktu z przyrodą ludzie będą przyjeżdżać jak pielgrzymi na Jasną Górę. Mazury nie mają wielkich miast ani autostrad ani ciężkiego przemysłu, a ludzie tam jeżdżą i zostawiają krocie pieniędzy - Polacy Niemcy i inne narodowości.

    Ale wy jesteście uparci i za przeproszeniem gówno z tego będziecie mieli. O przepraszam. Asfalt będziecie mieli.
    "Miałeś Chamie złoty róg........."
    Oj Nasir, mój ulubieńcu :wink:!
    Po pierwsze, odsyłam do postu Biperka.
    Po drugie, specjalnie na Twoje życzenie zapoznam się z dorobkiem doktorantki Jabłońskiej i — jeżeli będzie to w najbliższym czasie, a nie sądzę — pofatyguję się na obronę jej pracy doktorskiej, aby z nią podyskutować . Możesz być pewien, że takich jak ja będzie tam więcej . Zanim to jednak nastąpi, dla zasady zachowania obiektywizmu podejmę z mgr E. Jabłońską rzeczową, naukową dyskusję na temat kwestionowanych przez nią wyników i wniosków (także w odniesieniu do jej prac). To chyba powinno Cię usatysfakcjonować?
    Znowu mylisz problem budowy obwodnicy augustowskiej z projektem Via Baltica! Sięgnij pamięcią wstecz do roku w którym Polska przystąpiła do UE, a następnie odpowiedz sobie na pytanie, czy możliwe było zrealizowanie projektu Via Baltica 10 lat wstecz.
    Nie obraź się, ale z tym Twoim „zdrowym rozsądkiem” nie jest najlepiej, skoro uważasz, że najlepszą wizją przyszłości Polski jest skansen (ale po skansenie też trzeba się w miarę sprawnie przemieszczać, chyba że według Ciebie najlepszą, najbardziej „ekologiczną” formą transportu w Polsce docelowo mają być furmanki konne).
    Widzę, że nie znasz stołecznego miasta Krakowa! Pod Wawelem od dawna jest już międzynarodowa trasa szybkiego ruchu.
    Cieszy mnie, że doceniasz uroki przyrody, ale czy rzeczywiście potrafisz ocenić i wycenić wartość przyrodniczą? Jakie przyjmujesz wyznaczniki tej wartości i jak je weryfikujesz? To, że w pewnym miejscu dobrze się czujesz i podoba Ci się tam z wartością przyrodniczą ma niewiele wspólnego. Dla zaspokojenia Twojej ciekawości powiem, że wiele unikalnych w Europie gatunków roślin i zwierząt swoje jedyne stanowiska w Polsce ma na zapleczu dużych zakładów przemysłowych. To ubocznym skutkom ich działalności, ściślej — zanieczyszczeniu gleb odciekami z szlamów poprodukcyjnych zawdzięczają one możliwości swojej egzystencji. W takich miejscach również tworzone są rezerwaty przyrody!
    Nie przeczę, że przyroda Pojezierza Augustowskiego ma dużą wartość i zasługuje na szczególną ochronę. Pozwólmy jednak, aby tą ochroną zajmowali się Ci, którzy na tym się znają (no, chyba że uważasz, iż to Ty znasz się lepiej ; musisz jednak tego dowieść, a swoją wiedzę i umiejętności w tym zakresie poddać weryfikacji).
    Jak dowodzi treść Twojego postu, bardzo słabo znasz polską przyrodę. Nie wiem, jak często bywasz na Pojezierzu Augustowskim i w których miejscach; czy w ogóle tam byłeś? Na region ten patrzysz oczami przygodnego turysty, a to nie jest dobry punkt odniesienia względem problemów lokalnej społeczności i perspektyw rozwoju gospodarczego regionu. Twoje podejście jest bardzo emocjonalne i masz do tego prawo, ale chociaż wysil się na odrobinę obiektywizmu. Tego serdecznie Tobie życzę.
    Ależ Ty jesteś uparty!!! I nic z tego nie masz... ;-)
    POZDRAWIAM


    Cytat Zamieszczone przez Tomasz Golinski Zobacz posta
    Mnie rozbraja, że niektórzy wierzą w to, co napisałeś
    Mnie również!
    Ostatnio edytowane przez Pogonus ; 02-03-2007 o 11:36 Powód: Automerged Doublepost

  5. #635
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    48
    Posty
    107

    Domyślnie

    Pogonusie mnie chodzi o to by zachować cenne przyrodniczo tereny, a ty obawiasz się że Polska (wschodnia ?) zamieni się w skansen.
    Obawiam się ja że masz jakieś kompleksy. Zapewniam Cię że fakt posiadania tego co możecie sami zniszczyć to powód do dumy, a nie do wbijania betonowych słupów i wycinania tysięcy drzew żeby tylko Polska nie zamieniła się w skansen.
    Turystyka zaś to biznes i z tego wiele miast a nawet państw żyje.

    Nie nie byłem na rospudzie ani na torfowiskach. Był taki wariant lecz wybrałem spływ kajakiem Biebrzą. Jeśłi będę miał jeszcze okazję to chętnie zobaczę.
    Jeśli jeszcze będzie co.

    Rozumiem że głos w tej sprawie powinni mieć miejscowi tylko i stali bywalcy ?

    Wcale nie mylę. Obwodnica Augustowa czy to przez Raczki czy obecny wariant będzie przedłużeniem Via balticy. I na ten temat był mój poprzedni post. Więc nie mów mi proszę że mylę bo specjalnieo tym pisałem.

    Nie ma czegoś takiego jak obiektywizm w ludzkim wydaniu. To że ktoś nie podchodzi emocjonalnie do sprawy wcale nie oznacza że jest obiektywny.
    Ostatnio edytowane przez Nasir ; 02-03-2007 o 11:13

  6. #636
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    295

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nasir Zobacz posta
    Pogonusie mnie chodzi o to by zachować cenne przyrodniczo tereny, ...

    Turystyka zaś to biznes i z tego wiele miast a nawet państw żyje.

    Nie nie byłem na rospudzie ani na torfowiskach. Był taki wariant lecz wybrałem spływ kajakiem Biebrzą. Jeśłi będę miał jeszcze okazję to chętnie zobaczę.
    Jeśli jeszcze będzie co.

    Rozumiem że głos w tej sprawie powinni mieć miejscowi tylko i stali bywalcy ?

    Wcale nie mylę. Obwodnica Augustowa czy to przez Raczki czy obecny wariant będzie przedłużeniem Via balticy. I na ten temat był mój poprzedni post. Więc nie mów mi proszę że mylę bo specjalnieo tym pisałem.
    A Ty myślisz, że mi o to nie chodzi? Całe moje życie zawodowe to właśnie przede wszystkim działania na rzecz zachowania i ochrony przyrody!
    Zgadzam się, że turystyka to biznes, ale pod warunkiem, że jest odpowiednia infrastruktura i są możliwości udostępniania terenu. Zobacz, jak wyglądają dzisiaj Alpy w Szwajcarii, Austrii, Francji i Włoszech. Według Ciebie dlaczego w Polsce, skoro mamy takie atrakcje jak Dolina Rospudy, turystyka kuleje?
    Piszesz, że w Dolinie Rospudy nie byłeś. To wiele wyjaśnia. Oczywiście masz prawo uważać, i ja też tak uważam, że bardzo dużą stratą byłoby zniszczenie tego urokliwego zakątka, ale o jego zniszczeniu przecież nikt rozsądny nie mówi i tego nie chce. Twierdząc, że w wyniku budowy estakady przez Rospudę nastąpi całkowita utrata wartości przyrodniczej uprawiasz demagogię nie popartą rzeczowymi argumentami!
    Obwodnica augustowska ma być elementem infrastruktury trasy Via Baltica, ale niekoniecznie jej fragmentem i wszystko wskazuje na to, że nim nie będzie. W tym sensie są to dwie różne sprawy!

  7. #637
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    48
    Posty
    107

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pogonus Zobacz posta
    A Ty myślisz, że mi o to nie chodzi? Całe moje życie zawodowe to właśnie przede wszystkim działania na rzecz zachowania i ochrony przyrody!
    Zgadzam się, że turystyka to biznes, ale pod warunkiem, że jest odpowiednia infrastruktura i są możliwości udostępniania terenu. Zobacz, jak wyglądają dzisiaj Alpy w Szwajcarii, Austrii, Francji i Włoszech. Według Ciebie dlaczego w Polsce, skoro mamy takie atrakcje jak Dolina Rospudy, turystyka kuleje?
    Piszesz, że w Dolinie Rospudy nie byłeś. To wiele wyjaśnia. Oczywiście masz prawo uważać, i ja też tak uważam, że bardzo dużą stratą byłoby zniszczenie tego urokliwego zakątka, ale o jego zniszczeniu przecież nikt rozsądny nie mówi i tego nie chce. Twierdząc, że w wyniku budowy estakady przez Rospudę nastąpi całkowita utrata wartości przyrodniczej uprawiasz demagogię nie popartą rzeczowymi argumentami!
    Obwodnica augustowska ma być elementem infrastruktury trasy Via Baltica, ale niekoniecznie jej fragmentem i wszystko wskazuje na to, że nim nie będzie. W tym sensie są to dwie różne sprawy!
    Infrastruktura odpowiednia - owszem. Tylko co przez to rozumiemy ?
    Ja piszę o infrastrukturze która by nie ingerowała w torfowiska i przebiegała Rospudę w jej górnej części aby zapobiegnąć stratom. Nie chodzi mi tylko o drogę , ale rozwój turystyki jako takiej.

    Ty jesteś za cięciem tysięcy drzew i wjechanie tej infrastruktury w sam środek cennej doliny. Może to jest moja demagogia, ale z sensem. Ty próbujesz mi wmówić że taki wjazd z estakadą w dolinę to nic wielkiego. I o to idzie spór pomiędzy zwolennikami a przeciwnikami obecnego wariantu.

    Ty uważasz że naulowcy protestujący to pseudo eksperci tudziesz zmanipulowani przez media.
    Ja uważam że Ci twoi eksperci dostali niezłą kasę za opinię, albo myślą w kategoriach socjalizmu jak np: Szyszko wielki obrońca środowiska który jest myśliwym.

    Ty jesteś za częściową (tutaj też można polemizować jaką częścią) utratą walorów tego torfowiska, ja jestem za całkowitym zachowaniem. I ty jesteś przyrodnikiem ?

    To tak jak Szyszko Minister od Ochrony Środowiska, który wydał pozwolenie na ten wariant obwodnicy Augustowa, a teraz kazał sobie zmienić przebieg obwodnicy warszawskiej żeby mu przez jego miejscowość nie przechodziła - koszty : zrobienie w bambuko pozostałych mieszkanców którzy pobudowali sobie domy z daleka od obwodnicy i teraz mają problem + plus wycięcie 50 hektarów lasów.
    Proszę Cię nie bądź taki jak on i nie myśl takimi kategoriami jak on.

    Co do Via Baltica to jestem za tym aby nie szła przez Białystok i Biebrzę tylko przez Łomżę + obwodnica omijająca torfowiska i przecinająca rospudę w wyższej partii krótkim mostem bez potrzeby wycinania tysięcy hektarów lasów.

    Na razie wszystko na to wskazuje że Rząd , pomimo wielu prób ,nie przekona KE (zostało na to już tylko pół tygodnia) i sprawa w trybie pilnym trafi przed Trybunał.


    Turystyka w Polsce wcale nie kuleje - Mazury - góry. Owszem słabo jest na Podlasiu, ale głównie ze względu na brak reklamy i. Podlasie wciąż jest nieodkryte. I nie chodzi tu o drogi bo można dojechać, tylko że miasto musi zainwestować w turystykę, ale nie broń Boże takimi działaniami jak teraz. Tylko poprzez promowanie gminy i nagłaśnianie i pokazywanie tego co ma się najcenniejsze/To byłby dobry projekt. Spór o Rospudę ma jeden wielki plus. Jest nim reklama tego rejonu. Szansa na dźwignięcie statusu miejscowych, bo wybacz ale metropolią nigdy nie zostaniecie i darujcie sobie te ambicje.
    Nic dobrego z tego nie wyjdzie. Jedyna szansa dla was to turystyka.

    U mnie na Kurpiach niby nic nie ma, ale prężne lansowanie terenów wokół Ostrołęki już daje efekty. Turyści przyjeżdżają aby obejżeć skanseny, miodobranie w Myszyńcu, lokalne festiwale pieśni kurpiowskich, kurpiowskie wesele, spływy kajakowe po czystych rzekach. Przyjeżdżają do gospodarstw agroturystycznych które tam rosną jak grzyby po deszczu. I nie możemy się na razie równać się z Mazurami i górskim południem polski i nie mamy tak wiele cennych pereł jak wy, ale jeszcze trochę i ten rejon będzie bardzo znany
    Ostatnio edytowane przez Nasir ; 02-03-2007 o 12:58

  8. #638
    Uzależniony Awatar Biperek
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Augustów
    Wiek
    56
    Posty
    593

    Domyślnie

    Nasir:
    Podziwiam niezłomność poglądów, ale irytuje mnie zapalczywość w dyskredytowaniu, a wręcz obrażaniu ludzi, którzy sie z tobą nie zgadzają. Powinieneś być wdzięczny Pogonusowi, że z taką cierpliwością tłumaczy nam wszystkim zawiłe aspekty problemu (ja dzięki niemu wiele sie dowiedziałem). Możesz się z nim (i wieloma innymi nie zgadzać, ale żeby zaraz uderzać w taki ton). Przy tym,nie twierdzę, że świadomie - prawdopodobnie w emocjach posługujesz się błędnymi danymi np. "...wycięcie tysięcy hektarów lasów..." przy budowie obwodnicy Augustowa w obecnym kształcie. Z uporem maniaka twierdzisz, że wariant przez Suchą Wieś i Chodorki, nie jak ciągle piszesz - przez Raczki jest krótszy. Jako kreska na mapie tak, ale - (na to też zwracał ci uwagę Pogonus) wariant proponowany przez GDDKiA w znaczącej części przebiega drogami już istniejącymi, TIRy tam cały czas jeżdżą i drogi te będą wymagały jedynie modernizacji (odsyłam do mapki, której link sam w tym wątku umieściłeś). Szczera rada - więcej dystansu - przebieg trasy jest całkowicie niezależna od przebiegu tej dyskusji, więc wymieńmy się poglądami, nie ważne czyje będzie na wierzchu. Dla mnie głównym kryterium oceny postów jest rzeczowość i prawdziwość informacji (bez lapsusów słownych mających na celu wywarcie większego wrażenia), co nie znaczy, że nie mamy prawa do komentowania, czy własnej oceny, ale umiar (przynajmniej w mojej ocenie) mile widziany.
    Jeśli chodzi o reklamę to Augustów jej raczej nie potrzebuje (zwłaszcza teraz), a wyprowadzenie TIRów z miasta na pewno znacząco wpłynie na podniesienie jego atrakcyjności jako miasta uzdrowiskowego, którego status posiada - też ciekawostka - Augustów Zdrój, z kilkutysięczną kawalkadą ciężarówek przejeżdżających dzień w dzień.
    Pewnie mi sie zaraz dostanie
    Pozdrawiam,
    Twój ulubieniec - Biperek
    Ostatnio edytowane przez Biperek ; 02-03-2007 o 13:36
    Pozdrawiam
    Marek/Biperek

  9. #639
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    295

    Domyślnie

    Nasir!
    Powoli zaczynam tracić cierpliwość w dyskusji z Tobą, ale napiszę jeszcze raz: jestem za wariantem optymalnym, a takim na dziś jest wariant przyjęty do realizacji!
    Jeszcze raz też powtórzę, że wyników wykonanych ekspertyz i sformułowanych na ich podstawie wniosków dotąd nikt nie podważył i nie obalił wykazując błędy merytoryczne autorom. Wyniki tych ekspertyz są przecież weryfikowalne. Jeżeli zatem twierdzisz, że zostały zmanipulowane, udowodnij to. Inaczej Twoje twierdzenia są zwykłymi oszczerstwami! Mam odczucie, że najchętniej zapomniałbyś o ekspertyzach tylko dlatego, że zawierają wnioski nie przystające do Twoich wyobrażeń.
    Proszę, wycisz chociaż trochę emocje i wysil się nieco na w miarę obiektywny ogląd problemu, a ujrzysz go w zupełnie innym świetle.
    Zauważ też, że problem Doliny Rospudy znacząco rzutuje na przyszłość ochrony przyrody w Polsce. W efekcie może dojść do takiej sytuacji, że w wyniku „działań profilaktycznych” samorządów lokalnych wkrótce nie będziemy mogli i mieli już czego chronić!

  10. #640
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    48
    Posty
    107

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Biperek Zobacz posta
    Nasir:
    Podziwiam niezłomność poglądów, ale irytuje mnie zapalczywość w dyskredytowaniu, a wręcz obrażaniu ludzi, którzy sie z tobą nie zgadzają. Powinieneś być wdzięczny Pogonusowi, że z taką cierpliwością tłumaczy nam wszystkim zawiłe aspekty problemu (ja dzięki niemu wiele sie dowiedziałem). Możesz się z nim (i wieloma innymi nie zgadzać, ale żeby zaraz uderzać w taki ton). Przy tym,nie twierdzę, że świadomie - prawdopodobnie w emocjach posługujesz się błędnymi danymi np. "...wycięcie tysięcy hektarów lasów..." przy budowie obwodnicy Augustowa w obecnym kształcie. Z uporem maniaka twierdzisz, że wariant przez Suchą Wieś i Chodorki, nie jak ciągle piszesz - przez Raczki jest krótszy. Jako kreska na mapie tak, ale - (na to też zwracał ci uwagę Pogonus) wariant proponowany przez GDDKiA w znaczącej części przebiega drogami już istniejącymi, TIRy tam cały czas jeżdżą i drogi te będą wymagały jedynie modernizacji (odsyłam do mapki, której link sam w tym wątku umieściłeś). Szczera rada - więcej dystansu - przebieg trasy jest całkowicie niezależna od przebiegu tej dyskusji, więc wymieńmy się poglądami, nie ważne czyje będzie na wierzchu. Dla mnie głównym kryterium oceny postów jest rzeczowość i prawdziwość informacji (bez lapsusów słownych mających na celu wywarcie większego wrażenia), co nie znaczy, że nie mamy prawa do komentowania, czy własnej oceny, ale umiar (przynajmniej w mojej ocenie) mile widziany.
    Jeśli chodzi o reklamę to Augustów jej raczej nie potrzebuje (zwłaszcza teraz), a wyprowadzenie TIRów z miasta na pewno znacząco wpłynie na podniesienie jego atrakcyjności jako miasta uzdrowiskowego, którego status posiada - też ciekawostka - Augustów Zdrój, z kilkutysięczną kawalkadą ciężarówek przejeżdżających dzień w dzień.
    Pewnie mi sie zaraz dostanie
    Pozdrawiam,
    Twój ulubieniec - Biperek
    1. Możesz mi pokazać palcem gdzie obraziłem Pogonusa ?

    2. W tekscie napisałem brutalnie prawdę co sądzę na ten temat i jeśli komuś się to nie podoba to trudno. Nie będę z tego powodu płakać.
    3. Oczywiście to są moje podejżenia o tym że wyniki ekspertów Pogonusa są że tak powiem opiniotwórcze.
    Pogonus twierdzi że wszyscy inni którzy się nie zgadzają są pseudoekspertami, zmanipulowanymi ....ect i się nie obrażam z tego powodu na nikogo.
    4. przepraszam z hektarami , powinno być tysięcy drzew.
    5. Ja nikogo nie biję, grzeczny jestem Lecz jeśli uważam że coś jest słuszne w moim odczuciu to trzeba tego bronić

    Pogonusie. Rozumiem że mamy wszyscy zgodzić się na wyrznięcie tysięcy drzew wjechanie ciężkim sprzętem w okolice torfowiska aby inne samorządy widziały samowolę lokalnych i żeby łaskawie zgodziły się na tworzenie rejonów typu Natura 2000 tak ?
    Czy tak mam to rozumieć ?

    Przypominam że KE żąda wyjaśnien i wstrzymania procedur budowy do czasu wyjaśnienia sprawy. Rząd tego nie robi więc już łamie prawo UE które jest nadrzędne nad naszym.
    Ostatnio edytowane przez Nasir ; 02-03-2007 o 14:57

Strona 64 z 110 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •