Cytat Zamieszczone przez Pogonus Zobacz posta
Wszystko pięknie, tylko że obwodnica przez Raczki z powodów wcześniej kilkakrotnie już podanych nie jest dobrym rozwiązaniem i dlatego między innymi ten wariant został odrzucony.
(...)
Tło polityczne sprawy tylko ją komplikuje, a nie daje pomysłu na rozwiązanie problemu :sad:.

PS
Wariant trasy przez Raczki (w wersji projektowej!) był (i jest) już opracowany.
Nie jest dobrym rozwiązaniem dla kogo? Polityków, którzy będą mieli problem, żeby się załapać na następną kadencję? Czy dla samochodów (TIR-ów)? Czy dla ludzi, którzy będą musieli się przedostać na drugą stronę drogi.
Przepraszam, że prawdopodobnie powtarzam coś, co już zostało tu przytoczone, ale GTC buduje 90 km autostrady A1 w cenie za km zbliżonej i, "w pakiecie" musi postawić 90 wiaduktów na tej trasie, więc nie widzę problemu w budowie kilku wiaduktów przy tej drodze.
Własnie wątek polityczny jest główną przeszkodą w spojrzeniu zdroworozsądkowym.
Kubaman ma rację. Codziennie przejeżdzam obok miejsc budowy A1 i naprawde zaraz obok wiaduktu jest hałda żwiru/piasku, jest kupa 8-kołowych wywrotek (jest ich po prostu pełno) i jest duża inwazja GTC w teren naokoło budowy.

Jeżeli taki wariant jest wytyczony, to fajnie. Jest (trochę) mniej roboty do wykonania.

Cytat Zamieszczone przez Biperek Zobacz posta
(...)Tomalaxx: Powyżej pewnego natężenia ruchu nawet najinteligentniejsze światła na nic się zdadzą, a skutek będzie taki, że TIRy zamiast przejeżdżać przez miasto będą w nim stać, blokując przy okazji ruch lokalny. Rozwiązaniem mogłyby być przejścia bezkolizyjne, już o tym pisałem.
Pewnie masz rację. Chodziło mi o wprowadzenie tymczasowego rozwiązania na czas budowy obwodnicy, aby zmniejszyć prędkość TIR-ów w Augustowie.
Metafora taka .