medialna bura napędzana jak widać przez drogowców. Nigdy nie słyszałem, aby ktokolwiek mówił o kompletnym projekcie budowlanym czy tym bardziej wykonawczym.

Trzeba się odrobinę znać na metodologii projektowania w budownictwie, aby wiedzieć, że projekty wstępne są często robione wręcz przez architektów, bez najmniejszych uprawnień do projektowania wykonawczego. Nikt nigdy nie zakwestionował zasadności konkursów na centra wielkich miast czy słynne mosty, tylko dlatego, że koncepcję opracowywali ludzie bez pieczątki.

Czyli ja to czytam tak: prywatni ludzie zrobili analizy i zaproponowali wariant alternatywny, choć powinien być zrobiony przez urzędasów i drogowców. Zrobili to za darmo, bardzo się w to angażując. Nikt z nimi nie podjął nawet polemiki, po prostu odesłano ich z kwitkiem, "bo w komitecie zapadła decyzja". Nigdy nie rozpatrzono tej propozycji. A teraz usiłuje się ich za to krytykować i dyskredytować. Żenada i kpina, panowie i panie. Podła wojna na obelgi.



Czytam, że jakiś koleś weźmie krzyże i pojedzie do obozu ekologów aby im pokazać ile ludzi zginęło w Augustowie na tej trasie. Czysta propaganda a la Goebbels. Statystyki pokazują, ze zginęło ich dokładnie tylu co gdzie indziej w Polsce, do tego nie jest nigdzie udowodnione, że to za sprawą tirów (czy może np. z powodu alkoholowego na rogu). Brak danych. Natomiast ten koleś się jakoś od 15 lat nie udał do magistratu z tymi krzyżami, aby wymóc wprowadzenie sygnalizacji świetlnej