Cytat Zamieszczone przez tomaj_2
Raczej nie, bo ta pamiec dot. tylko i wylacznie tekstur 3D
Skonczyly sie czasy, kiedy tekstury 3D to gry i 3ds.

Taki soft tez.

Pragne zauwazyc ze np. aperture wyswietla informacje bardzo intensywnie korzystajac z ogl'a i akceleracji grafiki. Wyswietlanie tam czegokolwiek to renderowanie odpowiednio oteksturowanych prostokatow. Trojwymiarowa czesc karty uczestniczy tam bardzo intensywnie w skalowaniu czy przewijaniu. Windows tez od dawna dzieki DirectX tez korzysta z akceleracji do wyswietlania interfejsu i podstawowych operacji. Sadzac po standardzie wyznaczonym przez aperture i zachowaniu tego softu w lightroom'ie tez dosyc daleko poszli w wykorzystaniu akceleracji.

O matroxie koledzy wspomnieli. Mam nadzieje ze skoro uwazasz ze roznice sa, jestes w stanie zaprezentowac je w jakims tescie, bo od dlugiego czasu nie widzialem zadnych ktore by to potwierdzaly. No chyba ze jakies bardzo stare, gdzie brano stara rive 128 i matroxa... Ale to wszystko juz dawno nieprawda...