Jak napisali ci już moi poprzednicy.
Faktura, lub paragon jest dowodem zakupu zawierająca pełne dane sprzedającego nazwa, adres, nip, nazwę towaru i cenę.
Sklep chcąc uniknąć reklamacji sprzętu nie pochodzącego z ich dystrybucji, powinien dać ci gwarancję z numerem seryjnym.
Inni sprzedawcy stosują na podzespołach komputerowych swoją naklejkę gwarancyjną na której zaznacza się miesiąc, rok sprzedaży i widnieje nazwa sprzedającego.
Jedynie możesz mieć problem, gdyż paragon jest umowną gwarancją na rok.(mogę się mylić)![]()
Dla przyśpieszenia sprawy napisz sam reklamację(dwa egzemplarze), do tego co im zostawisz dołącz ksero dowodu zakupu.
Jak odmówią, niech napiszą odmowę na twoim piśmie z pieczątką sklepu.
Myślę, że tak będzie szybciej i skuteczniej.