Cytat Zamieszczone przez Janusz Body
w 12 bitach jest zapisany kolor tyle, że jeden :-) R lub G lub B i wydaje mi sie, ze HLS jest sposobem zapisu koloru gdzie obok 8 bitow opisujacych "proporcjonalny udzial danej barwy" dodane są cztery bity HLS stad z trzech "kanalow" RGB wychodzi dalej 16.7 mln kolorow tyle, że lepiej opisanych.
Wciaż nie mogę do końca zrozumieć, co chcesz powiedzieć. W danych z matrycy na pewno nie ma nic z HLS, bo to musiałby być efekt działania softu, poza tym to IMHO się mija z celem. 12 bitów na każdy kanał jest największą zaletą RAW. łączenie RGB i HLS w każdym pikselu jest co najmniej dziwnym pomysłem, nigdzie o tym nie słyszałem. Z 24 bitów RGB wychodzi 16.7mln kolorów i 24 bitów HLS również. Różnią się m.in. zakresem tonalnym.
Cytat Zamieszczone przez Janusz Body
Zauważ, że zwykłe 3 x 8 bitow RGB mówią tylko o barwie a nie np. jasnosci.
A to dziwne. Myślałem, że mówią tylko o jasności każdej składowej. Jak zauważyłeś H,L i S są wyliczane z RGB .