Tez nie lubię zalatwiać spraw poprzez "donoszenie" wole zalatwiac osobiścieale w tym przypadku to chyba jedyna droga. I myslę, ze postapil bym podobnie jakby mnie ktoś na 1,3 k chiał wy....mać. Tak trzymaj miklo
Tez nie lubię zalatwiać spraw poprzez "donoszenie" wole zalatwiac osobiścieale w tym przypadku to chyba jedyna droga. I myslę, ze postapil bym podobnie jakby mnie ktoś na 1,3 k chiał wy....mać. Tak trzymaj miklo
5DII 24105f4L S7030045,6APODG 501.8II 430EX wyposażona w ponton VS600R![]()
MOJE PSTRYKI NA CB& GALERIA NETOWA
później, późnym popołudniem, gdy cienie będą dłuższe i smutniejsze niż są..
Podobna sprawa była z FotoIT całkiem niedawno.
Ciekawe jak się zakończyła.
Miklo, ja CIe popieram... Nie daj się, ale powoli - poczekaj, postaraj sie wyjasnic, a jak po miesiacu nic nie da - wal śmiało na policję i do US. To nie wstyd, a dochodzenie swoich praw (brzydze się skarbowym jak zarazy, ale cwaniactwo NIGDY sie nie skonczy jezeli bedzie tolerowane). Moze miales pecha, ale jezeli rzeczywiscie to pech, to facet powiniene przeprosić, i wyslac nowy sprzet gratis lub zwrocic kase. W Polsce traktowanie klienta jest koszmarne, w realu, nie mowiac o internetowych zakupach. Niektorzy mają farta, robia zakupy co 2 dni i nigdy nie trafią na szwindel, ale np: czekanie na towar 2 tygodnie, odmowa przyjecia reklamacji, to standart. Nie znam innego kraju gdzie ma się klienta tak w dupie jak w Polsce. Moze za wschodnia granica.
Walcz walcz miklo, trzymam kciuki
update: po przeczytaniu wypowiedzi JSK : jezeli faktycznie zakup byl jako bez fv, to pojsci do US to swinstwo, a jesli niby z faktura, to hmm... chec dowalenia sprzedajacemu, co za wykrecanie swinskich numerow mozna uzasadnic jakos![]()
Ostatnio edytowane przez leiho ; 30-06-2006 o 14:52