Z ta faktura jest o tyle dziwne, ze na 80-pare pozostalych komentarzy nikt sie nie skarzyl na jej brak. No chyba ze wszyscy inni kupowali prywatnie i mieli to gdzies. Ale brak faktury i gwarancji? Wyglada to na ewidentny blad osoby pakujacej paczke.
Sprzedawca sie nie odzywa i to jego DUZY blad. Niestety tacy juz sa niektorzy, nie potrafia sie przynac do pomylki i mysla ze z czasem problem "przycichnie". No ale roznie bywa, nie jestesmy w jego skorze i nie wiemy jakie sa przyczyny takiego zachowania.
Sam zreszta czekam od kilku tygodni na realizacje jednego zamowienia w pewnym sklepie internetowym. Na swoje neiszczescie zrobilem przedplate, potem sie okazalo ze zamowiony towar jest niedostepny. Sprzedawca przeciaga sprawe i nie odpisuje na maile ani wiadomosci na gg. Jak juz uda mi sie z nim skontaktowac to mowi ze moze za przyslowiowy tydzien sie wszystko wyjasni, niestety mowi to juz ktorys tam raz. Jako ze znudzilo mi sie juz czekanie postaram sie anulowac zlecenie i poprosic o zwrot przedplaty. Nie planuje jednak nasylania na niego policji, us, uokik ani nawet wojska.![]()