No dobra
Chociażby turbodiesle 1.9 TDI, 90-cio i 110-cio konne
A serio to początku zasadniczo używam stałek we wszystkich projektach i naprawdę nie potrafię zrozumieć, że autor wątku skreśla takowe z marszu i wybiera wyłącznie topowe wóły robocze z profesjnalnej półki typu: Ef 24-70 2.8Lmk2 czy 70-200 2.8L.
Znacie to powiedzenie? Za moich czasów... używało się wyłącznie Zenita ze stałką MC Helios-77M-4 52 mm f/1.8 i ludzie jakoś żyli i fociliDziś jak widać powyżej stałkami to już nie da się robić zdjęć bo to jak wspomniał autor wątku - jest to przestrzeń zarezerwowana dla "zawodowców"
--- Kolejny post ---
Dokładnie tak! Nie kumam i nie łykam tego, że ktoś kupując dwa topowe zoomy załatwi nimi wszystkie tematy - cytuję: "fajne portrety, trochę przyrody". To tak nie działa bo do każdego tematu potrzebny jest inny zakres. Przykładowo na wesele i imprezę biorę Samyanga 35-150 f2-2.8 , do portretów Sigmę 85 1.4 DG DN, do pejzażu Sony FE 12-24mm F4 G. Do ciasnych pomieszczeń Sigmę 35 f/1.4, lub Zeissa 55mm f/1.8. Inaczej to nie ma sensu...