Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 46

Wątek: Cashback za obiektyw - droga przez mękę...

  1. #11
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 199

    Domyślnie Odp: Cashback za obiektyw - droga przez mękę...

    no wlasnie tez zrobilem wedlug zdjecia. poszlo bez problemu. polski cashback
    www albo tez flickr

  2. #12
    Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    4 586

    Domyślnie Odp: Cashback za obiektyw - droga przez mękę...

    Cytat Zamieszczone przez foggy_lad Zobacz posta
    U mnie w Irlandii wystarczy na stronie wypełnić formularz z nr seryjnym, nazwą sklepu i załączonym rachunkiem w pdf’ie i to wszystko. Po paru tygodniach kasa na koncie. Nie wiedziałem że takie różnice w warunkach między krajami. Pewnie ludzie robili walki.
    Kompetencje kombinatorskie w Irlandii są widać na bardzo niskim poziomie
    Cały ten cyrk u nas jest, jak sądzę, w interesie klienta, który kupuje w sklepie sprzęt i dowiaduje się wysyłając zgłoszenie, że na ten SN kasa już została podjęta.
    https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
    EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200

  3. #13
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 257

    Domyślnie Odp: Cashback za obiektyw - droga przez mękę...

    Cytat Zamieszczone przez janhalb Zobacz posta
    Zrobiłem skan samego "wyciętego". Cóż, jest taka możliwość, że nie zwróciłem uwagi na to zdjęcie "instruktażowe" - ale wtedy chyba od razu w pierwszej "poprawce" napisaliby o tym pudełku - a oni napisali tylko "Zdjęcie wyciętego kodu kreskowego nie spełnia wymogów regulaminu. Prosimy o przesłanie kolorowego skanu/zdjęcia…".

    …i ani słowa o pudełku. Widocznie za bardzo zasugerowałem się tym, co robiłem kiedyś… Ale przed pierwszym wysłaniem przeczytałem instruktaż dokładnie i nie pamiętam nic o pudełku.

    Co nie znaczy, że nie było. MOże robią za dużo rzeczy na raz… ;-)
    Mogłeś tego nie zauważyć, bo to tak głupio było pokazane, że trzeba było trochę stronę przewinąć - pierwszą stronę główną z informacją o promocji.
    https://www.canon.pl/offers/cashback/

  4. #14
    Początki nałogu Awatar janhalb
    Dołączył
    Dec 2008
    Wiek
    54
    Posty
    323

    Domyślnie Odp: Cashback za obiektyw - droga przez mękę...

    To, że przewinąć, to pikuś (Pan Pikuś!). Gorzej, że niżej faktycznie jest "przykładowe zdjęcie", ale trzeci (z pięciu) punkt w paragrafie "Jak skorzystać z promocji" brzmi:

    3. Wytnij z opakowania produktu kod kreskowy i numer seryjny (przykład na zdjęciu obok). Prześlij kolorowy skan lub zdjęcie WYCIĘTEGO KODU [podkreślenie moje] poprzez formularz zgłoszeniowy.

    Z tego tekstu bynajmniej nie wynika, że trzeba wysłać TAKIE zdjęcie. Ja to pewnie odebrałem tak, że "na zdjęciu obok" jest przykład tego, że trzeba wyciąć - natomiast ten punkt mówi „prześlij kolorowy skan lub zdjęcie WYCIĘTEGO KODU poprzez formularz zgłoszeniowy". Ani słowa o pudełku, a co więcej: jeśli może być SKAN, to raczej wydaje się oczywiste, że chodzi o sam wycięty kawałek (…bo jak, przepraszam, zeskanować coś takiego, jak na tym zdjęciu ;-)

    Co więcej - jak się wejdzie w regulamin promocji, to tam też jest to "przykładowe zdjęcie", ale TEKST głosi:

    "Na przesłanym skanie kodu kreskowego powinno być widoczne, że kod został wycięty z opakowania, a opakowanie zostało uszkodzone. Nie jest wystarczające do przyjęcia zgłoszenia przesłanie skanu samych etykiet z kodami odklejonych z pudełka lub zdjęcia kodu kreskowego na pudełku."

    Czyli mowa o przesłanym SKANIE (tu już w ogóle ani słowa o zdjęciu) i o tym, że ma być widoczne, że fragment został wycięty. O widoczności pudełka ani du du.

    To nieco uspokajające, że jednak nie zrobiłem z siebie kompletnego durnia, bo ewidentnie miałem prawo źle to zrozumieć ;-)
    Amator, po prostu amator*

    *Słownik Języka Polskiego PWN: AMATOR: 1. 'osoba, która zajmuje się czymś dla przyjemności' https://500px.com/janhalb

  5. #15
    Coś już napisał Awatar NorthPole
    Dołączył
    Mar 2012
    Miasto
    Kraków
    Posty
    86

    Domyślnie Odp: Cashback za obiektyw - droga przez mękę...

    W regulaminie jest jak byk:
    Na przesłanym skanie kodu kreskowego powinno być widoczne, że kod został wycięty
    z opakowania, a opakowanie zostało uszkodzone. Nie jest wystarczające do przyjęcia
    zgłoszenia przesłanie skanu samych etykiet z kodami odklejonych z pudełka lub zdjęcia
    kodu kreskowego na pudełku.

    Rozumiem, że słowo "skan" użyte jest tutaj w sensie skan zdjęcia, bo może ktoś zrobi zdjęcie analogiem i ma odbitkę, którą musi zeskanować

  6. #16
    Początki nałogu Awatar janhalb
    Dołączył
    Dec 2008
    Wiek
    54
    Posty
    323

    Domyślnie Odp: Cashback za obiektyw - droga przez mękę...

    Zgadza się. Na pierwszym zdjęciu, które wysłałem, było wyraźnie widoczne, że kod został wycięty z opakowania. Co siłą rzeczy oznacza, że opakowanie zostało uszkodzone :-)
    Amator, po prostu amator*

    *Słownik Języka Polskiego PWN: AMATOR: 1. 'osoba, która zajmuje się czymś dla przyjemności' https://500px.com/janhalb

  7. #17
    Coś już napisał Awatar NorthPole
    Dołączył
    Mar 2012
    Miasto
    Kraków
    Posty
    86

    Domyślnie Odp: Cashback za obiektyw - droga przez mękę...

    Oczywiście można kopać się z koniem, ale czy warto? Ja wysyłałem kilka razy zdjęcia takie jak chcieli -- pudełko i wycięty numer i nigdy nie było problemu.

  8. #18
    Pełne uzależnienie Awatar solti
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Poznań
    Posty
    1 130

    Domyślnie Odp: Cashback za obiektyw - droga przez mękę...

    Cytat Zamieszczone przez Bangi Zobacz posta
    Na stronie promocji był przykład jak to ma wyglądać.
    Zrobiłem dokładnie tak samo i po paru dniach dostałem info, że wszystko jest OK. Zwykła fotka komórką...
    Zrobiłem dokładnie tak samo, wg fotki instruktażowej zdjęcie komórką. Na focie widoczny wycięty kod i pocięte pudełko. Weryfikacja pozytywna chyba po ok. tygodniu. Kilka cashbacków temu poprawiono mnie, że ma być na zdjęciu i kod i pocięte pudełko i od tamtej pory zawsze tak fotografuję i nigdy więcej problemów nie było. A foty zawsze komórką.

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
    Cały ten cyrk u nas jest, jak sądzę, w interesie klienta, który kupuje w sklepie sprzęt i dowiaduje się wysyłając zgłoszenie, że na ten SN kasa już została podjęta.
    Dokładnie tak samo uważam. Przecież gdyby nie takie wymogi, to ludzi masowo kupowaliby obiektywy przez net, robili foty kodów kreskowych, wysyłali zgłoszenie cashbacku, po czym korzystali z prawa odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni i odsyłali obiektyw sprzedawcy. Może i mam kiepskie zdanie o rodakach, ale jestem pewien, że by tak było
    Sprzęt jest ważny, ale ważniejsze są chęci i umiejętności Niestety ja mam tylko chęci
    galeria na forum Canon-board
    galeria na stronie lotnictwo.net.pl
    galeria.solti.pl

  9. #19
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 257

    Domyślnie Odp: Cashback za obiektyw - droga przez mękę...

    Cytat Zamieszczone przez janhalb Zobacz posta
    Zgadza się. Na pierwszym zdjęciu, które wysłałem, było wyraźnie widoczne, że kod został wycięty z opakowania. Co siłą rzeczy oznacza, że opakowanie zostało uszkodzone :-)
    Ale nie ma pewności które opakowanie

  10. #20
    Pełne uzależnienie Awatar Leon007
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    wieś, nie miasto
    Posty
    2 801

    Domyślnie Odp: Cashback za obiektyw - droga przez mękę...

    Janhalbie, postąpiłeś ściśle według zapisanego paragrafu. A że w firmach siedzą dupki, jeden ważniejszy od drugiego i wypisują swoje widzimisię bez rozmowy z kolegą zza biurka, to powstał wątek typu problemy pierwszego świata.
    Możesz robić cierpliwie i grzecznie to co każą, bo jakieś konkretne pieniądze z tego będą. Albo przybrać pozę dziada reklamacyjnego i się z nimi spierać - zauważ, że nie napisałem "kłócić". Dla rozrywki, dla zasady, bo tak...

    Miałem tego typu sprawę gdy rozwiązywałem umowę z pewnym operatorem telefonii komórkowej, chodziło o z czapy naliczoną opłatę na odchodne, zupełnie poza zapisami regulaminowymi. Dopiero włączenie w kopię mejlowiska UOKiK rozwiązało sprawę - błyskawicznie. Oczywiście nie namawiam do tego, ale daję jako przykład działania firmy stojącej otworem, gdy masz coś kupić i innym otworem, gdy już mają twoje pieniądze.
    Tak działa Pierwszy Świat.

    Ciekawe, czy też przeniosą biuro do Niemiec - albo do Irlandii - gdy odpowiednia ilość tego typu dyskusji w necie się odbędzie.
    Ostatnio edytowane przez Leon007 ; 20-12-2024 o 15:11
    Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba.
    Ja
    Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
    Konfucjusz

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •