Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Obsługa gwarancyjna Canon po nowemu od 01.01.2025

  1. #11
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 061

    Domyślnie Odp: Obsługa gwarancyjna Canon po nowemu od 01.01.2025

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Widzę, że ożywiona dyskusja panuje w tym wątku na FB Znak czasów. Sam jestem ciekaw, czy ta zmiana odnośnie serwisu wpłynie nam, polskim użytkownikom na dobre. Należy trzymać kciuki, że tak
    Czasem lepszy znany wróg, niż nowy

  2. #12
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    46
    Posty
    7 441

    Domyślnie Odp: Obsługa gwarancyjna Canon po nowemu od 01.01.2025

    Cytat Zamieszczone przez Bangi Zobacz posta
    Czasem lepszy znany wróg, niż nowy
    Ale że aż takie macie doświadczenia ? Ja tam złego słowa nie powiem I niech tak pozostanie, zwłaszcza, że planuję wrócić sprzętowo do obozy "czerwonych"
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  3. #13
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 061

    Domyślnie Odp: Obsługa gwarancyjna Canon po nowemu od 01.01.2025

    Ja osobiście też nie miałem. Dawno temu wysyłałem sprzęt do kalibracji (w czasach kiedy miałem 6d) i było ok. Niemniej dość często pojawiały się w internecie różne negatywne historie. Inna sprawa, że te negatywne, mają zazwyczaj większy wydźwięk niż te dobre.

  4. #14
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    46
    Posty
    7 441

    Domyślnie Odp: Obsługa gwarancyjna Canon po nowemu od 01.01.2025

    Ja naprawiałem migawki i ekrany, w 6dII , w Sony. Zawsze tip top.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  5. #15
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2013
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 217

    Domyślnie Odp: Obsługa gwarancyjna Canon po nowemu od 01.01.2025

    Ja miałem doświadczenia (złe) bardzo dawno temu. Od tamtego czasu unikałem jak ognia.
    Chodziło o EF 70-200 f/4, który miał ewidentnie miękką lewą część kadru.
    I choć internety (już wtedy były) były absolutnie pełne informacji o tym, że część tych szkieł ma taką wadę (decentrowała) się któraś z soczewek, to wspomniany serwis twierdził twardo, że szkło jest perfekcyjne.

    p,paw
    https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Parowozem po Bieszczadach

  6. #16
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 061

    Domyślnie Odp: Obsługa gwarancyjna Canon po nowemu od 01.01.2025

    Cytat Zamieszczone przez pawel.guraj Zobacz posta
    Ja miałem doświadczenia (złe) bardzo dawno temu. Od tamtego czasu unikałem jak ognia.
    Chodziło o EF 70-200 f/4, który miał ewidentnie miękką lewą część kadru.
    I choć internety (już wtedy były) były absolutnie pełne informacji o tym, że część tych szkieł ma taką wadę (decentrowała) się któraś z soczewek, to wspomniany serwis twierdził twardo, że szkło jest perfekcyjne.

    p,paw
    A to w ramach gwarancji było czy komercyjnie chciałeś zrobić? Jak się skończył temat, jeśli można.

  7. #17
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2013
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 217

    Domyślnie Odp: Obsługa gwarancyjna Canon po nowemu od 01.01.2025

    Cytat Zamieszczone przez Bangi Zobacz posta
    A to w ramach gwarancji było czy komercyjnie chciałeś zrobić? Jak się skończył temat, jeśli można.
    Usługa była pogwarancyjna. Zapłaciłem sporo kasy tylko po to żeby się dowiedzieć, że moje szkło jest perfekcyjne.
    Sprzedałem koledze, który miał pełną świadomość jego wady.
    Oddał do jakiegoś prywatnego "mistrza" któremu naprawa zdaje się, że zajęła niecałą godzinkę. I szkło było jak nowe, ostre na całej powierzchni kadru.

    p,paw
    https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Parowozem po Bieszczadach

  8. #18
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 061

    Domyślnie Odp: Obsługa gwarancyjna Canon po nowemu od 01.01.2025

    Cytat Zamieszczone przez pawel.guraj Zobacz posta
    Usługa była pogwarancyjna. Zapłaciłem sporo kasy tylko po to żeby się dowiedzieć, że moje szkło jest perfekcyjne.
    Sprzedałem koledze, który miał pełną świadomość jego wady.
    Oddał do jakiegoś prywatnego "mistrza" któremu naprawa zdaje się, że zajęła niecałą godzinkę. I szkło było jak nowe, ostre na całej powierzchni kadru.

    p,paw
    No to rzeczywiście lipa z ich strony.

  9. #19
    Pełne uzależnienie Awatar sal
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Gdzieś w lesie
    Posty
    1 069

    Domyślnie Odp: Obsługa gwarancyjna Canon po nowemu od 01.01.2025

    Żytnia miała wzloty i upadki.
    Wiele lat temu ludzie na nich wieszali psy za gównianą obsługę, brak profesjonalizmu, odsyłanie zepsutego sprzętu itp.
    Potem coś się zmieniło - albo to Canon zainterweniował umową albo coś innego, ale znowu była kilka lat, gdze ludzie pisali że "Żytnia się poprawiła".
    A ostatnie kilka lat, to znowu równia pochyła i totalne olewanie klienta od góry do dołu.
    Zresztą to nie tylko problem Canona, pamiętam że Nikoniarze też przez lata mieli przeboje z serwisem...
    Czasu nie mam, ale mam kompakt...


Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •