No trochę tak za autopsji ;-) bo z kolei u mnie w wypadku pociągów też nowoczesny AF nie jest mi zupełnie do niczego potrzebny. Nawet jak pociąg jedzie szybko to dość łatwo przewidzieć w którym miejscu się znajdzie za chwilę.
Oczywiście że tracking mi trochę to ułatwił bo nie muszę czekać aż lokomotywa trafi w wybrany punkt AF tylko sobie ją śledzę niezlanie od tego gdzie jest aktualnie w kadrze - ale to żaden przełom. Bez tego tak samo dobrze żyłem.
Nowoczesny AF wymaga wymagającego use-case
p,paw
https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
#Leon - jeszcze Nozanu do mnie, że to ja atakuję Dawida![]()
. Przepraszam Cię Dawid, że uraziłem Cię słowem "wystarczający".
Wiadomo już do czego jest ta kamerka na dole? I czy to w ogóle kamerka?
[ 500px ]
Nadal nie wiadomo. Choć trafiłem na jakąś plotkę, że to może mieć coś wspólnego z tematem ochrony oryginalności zdjęcia. Kiedyś było takie coś: Canon OSK-E3
R3 + RF85LDS
[ 500px ]