M42 raczej sie na koncerty nie nadaje, słaba jakość i odblaski. Tamronem ostatnio robiłem i nawet fajnie50% ostrych
Crater, tu nie tylko chodzi o światło, ale i o jakość tych zdjęć![]()
M42 raczej sie na koncerty nie nadaje, słaba jakość i odblaski. Tamronem ostatnio robiłem i nawet fajnie50% ostrych
Crater, tu nie tylko chodzi o światło, ale i o jakość tych zdjęć![]()
40d + m42 58-500 + EF 18-75
"osiagnales szczyt w lizaniu viteaza" - by dan7770
Więc to jest tak, zamówiłam 17-50 Tamrona....
Prawdopodobnie zamówienie będzie zrealizowane jeszcze w tym roku. Taką informacje przekazał mi przemiły pan sprzedawca.
Jeżeli dotknie mnie to szczęście i dostanę go w końcu, to na pewno dam znać jak się w terenie sprawdza. Widziałam zdjęcia które robił nim znajomy, majac 350D canona i za gardło mnie złapało to, jak mu wyszło, będąc amatorem. A robił wcześniej fotosy kompaktem i były w miare ok.
Ja w każdym razie zaczynam przebierać nogami.![]()
hmmm 50tka spod sceny w stodole raczej nie ma co![]()
w ogole dziwne podejscie z tym szerokim katem na koncerty (nawet z fotopassem rzadko kiedy masz mozliwosc podejscia do artysty na 3 metry... (no moze poza tygmontem i innymi malymi klubamipare razy zdazylo mi sie robic zdjecia z samej sceny w stodole (mobb deep i de la soul) ale i tak raczej dlugi obiektyw byl w uzyciu.
moj zestaw koncertowy teraz to tamron 28-75 2.8 i... canon 70-210 4 ...) stare toporne szklo bez USM ale zadziwiajaco ostre...
![]()
co masz na mysli piszac ze tamron jest bardziej uniwersalny? 1mm mniej na dole od sigmy (1,7mm na croppie)?
ten zakres ~17~50 to tak jak na FF ~28-80
ostatnio bawiłem sie pare dni eosem 33 i zapiąłem mu mojego Tamrona - było wyśmienicie!
czytam takie wątki bo sam nie wiem co zrobic kupic tego eosa za 600pln ale wtedy jest tachania dwoch body albo zakupi cos jasnego ~17~50
w krakowie fociłem parę godzin 17-40 ale to było na zewnątrz...
Don't argue with stupid people, because they drag you down to their level and beat you with experience!![]()
sprzęt w Hiszpanii - lokacja nieznana![]()
dwa lata z lustrem, a update'u brak...
moment-zapioles 17-50 do FF??wywolales juz film??
a poza tym mi tez lepiej sie robi na analogu niz na cyfrze z cropem![]()
dlatego dałem ~co ma oznaczać około
a do analoga podpiąłem 28-75 - za mało precyzyjn e z mojej strony... a film wywołałem - miałem jakąś 2- setke fuji za 8pln
12 z 36 do kosza (głównie z pomieszczeń) w zewnątrz świetnie szczególnie z polarkiem
tylko dwa body nosić...
Don't argue with stupid people, because they drag you down to their level and beat you with experience!![]()
sprzęt w Hiszpanii - lokacja nieznana![]()
dwa lata z lustrem, a update'u brak...
myslalem ze szklo pod cyfre do analoga zapioles hehe.no ja chodze z dwoma body - do tego biale tele,lampa, baterie, portfel, kasetki do MD i palka teleskopowadzieki temu na silowni mozna zaoszczedzic
![]()
kurde-wlasnie mini disk mi sie zpierdzielil:/ chyba o jeden upadek z opoznionym efektem za duzo...ehhh...
Ostatnio edytowane przez schabu ; 03-10-2006 o 23:00
powiem tak...doradzcie.Mam focic koncert Comy i B.T.E.H w Stodole.Bede mogl wejsc pomiedzy scene a barierki. Mam do wyboru w zasadzie 3 obiektywy. To co mam opisie.Prawdopodobnie bede mogl wejsc tez na balkon, wiec wiem ze raczej z tamtad bede walil z lufy (70-300) ale z dolu sie zastanawaim. Te obiektywy ktore posiadma nie sa najjasniejsze. 3.5-5.6. Niewiem jak bedzie sie dawalo robic z reki?!?
no z reki to mozesz raczej zapomniec, zwlaszcza ze szumy w 300d sa dosyc wysokie. jedyne co mozna poradzic to jasne szklo z bliska albo tele z daleka wraz z monopodem.zreszta - zabierz 3 szkla, na miejscu sie przekonasz![]()
Ostatnio edytowane przez schabu ; 03-10-2006 o 23:07