Strona 114 z 190 PierwszyPierwszy ... 1464104112113114115116124164 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 131 do 1 140 z 1895

Wątek: Cos nowego na horyzoncie?

  1. #1131
    Pełne uzależnienie Awatar Skipper
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Niemcy a czasem inne kraje
    Wiek
    52
    Posty
    1 112

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mrSaint Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez Mac Zobacz posta
    Emocje coraz większe, z jednej strony czekamy na relację oskarkowego z drugiej cały czas snujemy domysły a Vitez już szykuje kasę.
    A Ty co, narrator ??
    po prostu tekst miesiąca....
    mało z fotela nie spadłem
    fotografuje ludzi, nie zwierzęta... nie jestem fotografem żywności

    EOS Digital 17-200; f/1.4; f1.8; f/4; L; IS; Speedlite 580EX + Apple

  2. #1132
    Uzależniony Awatar djtermoz
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Boston
    Wiek
    47
    Posty
    990

    Domyślnie

    Gdybanie na temat nowej puszki mnie nie podnieca bo cokolwiek to bedzie to i tak nie kupie. "Piatka" mi w zupelnosci wystarcza.

    Bardziej czekam na nowe szkielka. Na dpreview juz tez gdybaja co nowego Japonce pokaza i wypisuja wishlist. Wsrod durnych propozycji typu 18-200mm IS, bardzo czesto pojawia sie jednak 20/2L. Jak widac nie tylko my o tym myslimy. Jeszcze zeby w Japonii o tym pomysleli to byloby dobrze.

    Czas pokaze ile w tym prawdy. A prawda jest ze porzadna 20-stka jest bardzo pozadana. Ale taka porzadna czyli z minimalnymi znieszktalceniami i CA, ostry w centrum od pelnej dziury i na calej klatce gdzies przy f/5.6-11. Do tego nawet nie musialby byc f/2L. Do krajobrazu jak znalazl.
    Ech, marzenia...

  3. #1133
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez qwerty1237 Zobacz posta
    Na jabym wrzucil jeszcze rzutowanie lini trojpodzialu na matowke :-)
    Słuchaj.. Fuji s2/s3 to miały. Chyba nie widziałeś..
    Matówka architektoniczna kosztuje 100zł, masz taki podział, jaki tylko chcesz.
    I nic Ci nie świeci w oczy na pomarańczowo przesłaniając horyzont
    Ostatnio edytowane przez oskarkowy ; 26-01-2007 o 09:37
    Jarek

  4. #1134
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 199

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez djtermoz Zobacz posta
    Bardziej czekam na nowe szkielka. Na dpreview juz tez gdybaja co nowego Japonce pokaza i wypisuja wishlist. Wsrod durnych propozycji typu 18-200mm IS, bardzo czesto pojawia sie jednak 20/2L. Jak widac nie tylko my o tym myslimy. Jeszcze zeby w Japonii o tym pomysleli to byloby dobrze.
    do niedawna wszystkie L-ki "krotsze" byly co dwa stopnie: a wiec odliczajac od 135L: nie 100, ale 85L, nie 50 (do niedawna!) ale 35L, nie 28 ale 24L, nie 20 ale 14L. czy celowo czy przez przypadek - nie wiem

    za dobra 20-tka do cyfry jestem calym sercem. bardziej za wypasiona 24-ka, bo to z punktu widzenia landszaftow jednak najlepszy szeroki kat, ale i 20-tka nie do pogardzenia dla reporterow czy okazyjnie "widoczkow"

    Canon ostatnio jakby sie zaczal przejmowac szklami. w sumie niedziwne, bo korpusy powyzej polki amatorskiej sa mniej lub bardziej przed konkurencja, wiec wypadaloby teraz kroic uzyszkodnikow za soczewki fluorytowe

    jestem za wypasiona cyfrowa 24-ka. i moze 20 z IS-em?
    www albo tez flickr

  5. #1135
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
    jestem za wypasiona cyfrowa 24-ka. i moze 20 z IS-em?
    A po co do tak szerokich szkiel wkładać IS? Skory czasy i tak są na granicy rzucania lustra, ruchu człowieka w kadrze itp, to po co tam IS?
    Ile zejdziesz z tej 1/20? Myślisz, że do 1/4? Tam już nie potrzeba wytłumiać mikrowibracji, tylko pieprznięcie lustrem czy ruchy dłoni ;ub bujanie się ramion.
    IMO IS ma świetne zastosowanie w długich szkłach. Pozwala na zejście z 1/200 do 1/60 i to jest ogromny zysk. Ale wywalczenie z 1/20 na 1/15 (bo realnie więcej z powtarzalnymi efektami nie zejdziesz), to już bez sensu.
    Tym bardziej, że wielu fotografów przy 24mm te 1/15 utrzymuje bez problemu z ręki.
    Jarek

  6. #1136
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 199

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    A po co do tak szerokich szkiel wkładać IS? Skory czasy i tak są na granicy rzucania lustra, ruchu człowieka w kadrze itp, to po co tam IS?
    Ile zejdziesz z tej 1/20? Myślisz, że do 1/4?
    hehe... 1/4 to ja i bez IS-a ciagne z lapy jak musze. z IS-em oczekiwalbym kapke lepszej (i czestszej) ostrosci i mozliwosci wejscia w czasy 1/2~1s.

    i oczywiscie, ze ludzie byliby poruszeni. kto powiedzial, ze tego bym nie chcial

    aa... i mowiac szczerze, malo mnie w tym momencie obchodzi, ze pod lupka jakies tam detale tla bylyby lekko ruszone. na ekranie i w druku maloformatowym beda dostatecznie ostre. i chwatit!


    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Tam już nie potrzeba wytłumiać mikrowibracji, tylko pieprznięcie lustrem czy ruchy dłoni ;ub bujanie się ramion.
    teoretycznie tak. w praktyce... jakos sie daje w tym wypadku jednak jestem za praktyka, chocby teoria twierdzila, ze sie nie da


    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    IMO IS ma świetne zastosowanie w długich szkłach. Pozwala na zejście z 1/200 do 1/60 i to jest ogromny zysk. Ale wywalczenie z 1/20 na 1/15 (bo realnie więcej z powtarzalnymi efektami nie zejdziesz), to już bez sensu.
    Tym bardziej, że wielu fotografów przy 24mm te 1/15 utrzymuje bez problemu z ręki.
    dlugie szkla mnie osobiscie nie interesuja, dlatego o nich nie pisalem ale bardzo szerokimi robie duzo i czesto i tutaj dodatkowe usztywnienie mialoby dla mnie duzo sensu. owszem, poruszenie ludzi jest nieuniknione i tutaj jedyna stabilizacja wymaga spojenia alkoholem lub nafaszerowania jakims olowiem
    ale jesli IS-em wyciagne na dluuugim czasie tlo, to to juz jest bardzo duzo. nie mowiac o tym, ze na zdjeciach bez ludzi (lub z ich drugorzedna rola) bylaby to bezwarunkowo super sprawa
    www albo tez flickr

  7. #1137
    Uzależniony Awatar FOTOGRAF
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Holandia, Polska
    Wiek
    34
    Posty
    762

    Domyślnie


    40D
    Nikon Lowepro Zeiss Tamron Sigma Sony VAIO Manfrotto i duzo innych dupereli
    Canon? moze niedlugo!

  8. #1138
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Marny fake. Tylne kółko jest w róznych miejscach na widoku z tyłu i z boku.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  9. #1139
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    96

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FOTOGRAF Zobacz posta
    40D
    taa... widziałem już na innym forum... najlepsze jest miejsce na kciuk
    moja galeria: http://www.lubke.pl

    Sprzęt: Canon EOS 30D, Canon Elan 7N (33V), Tamron 17-50 2.8, Tamron 28-75/2.8, 70-200 4L, Canon 50/1.8 II, 580EX, CF SanDisk 2GB + 8GB Extreme III
    Raynox DCR-250 (makro)

  10. #1140
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 199

    Domyślnie

    juz chocby fakt, ze nie ma przycisku DirectPrint swiadczy dobitnie, ze to kolejna bzdura
    www albo tez flickr

Strona 114 z 190 PierwszyPierwszy ... 1464104112113114115116124164 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •