Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 41 do 42 z 42

Wątek: Monitory, stanowiska z monitorami - luźne rozmowy

  1. #41
    Coś już napisał Awatar skinny500
    Dołączył
    Feb 2010
    Miasto
    Bangkok
    Posty
    84

    Domyślnie Odp: Monitory, stanowiska z monitorami - luźne rozmowy

    Muszę dopytać – czemu dzisiaj jeździć w symulatorach na monitorach, zamiast w VR? Obraz tylko 2D, zamiast trójwymiaru, no i immersja dużo słabsza, bo w VR czuję się jakbym faktycznie siedział w danym samochodzie/samolocie, bo gdzie nie spojrzę to go widzę. Cenowo dziś już chyba też korzystniej VR wychodzi niż kilka monitorów, aczkolwiek komputer musi być mocniejszy, więc finalnie koszty podobne.

    Dla mnie rewolucją było zamontowanie Buttkickera, który trzęsie kokpitem tak, jak mu telemetria samochodu nakazuje. Zepsuł mi się wzmacniacz do niego i teraz radocha z jazdy -90%. Muszę w końcu kupić zamiennik. Buttkicker Gamer 2 jest też montowany do krzesła biurowego, więc kokpit nie jest konieczny.

  2. #42
    Pełne uzależnienie Awatar Leon007
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    wieś, nie miasto
    Posty
    2 295

    Domyślnie Odp: Monitory, stanowiska z monitorami - luźne rozmowy

    Cytat Zamieszczone przez mystek Zobacz posta
    #Leon - ja miałem wcześniej zakrzywionego Acera 27 cali i było bardzo przyjemnie przy normalnym użytkowaniu, nawet bym rzekł, że lepiej (pewnie też wszystko zależy od tego jak blisko masz monitor od oczu, ja mam tak na wyciągnięcie ręki (bark w linii prostej do pleców). W międzyczasie zmieniłem na płaski Legion Lenovo R27Q-30 (również 27 cali) i nie jest źle, ale wydaje mi się, że nieco lepiej oglądało się filmy, internet itd. na zakrzywionym (przy tej rozdzielczości i w górę, przy np 24 calach nie ma sensu płaskiego moim zdaniem). Natomiast kiedy pracowałem w Photoshop i np równałem do horyzontu, to miałem jakieś "omamy", czy na pewno jest prosto . W takich sytuacjach trzeba mieć niemal idealnie równo monitor do oczu, żeby nie łapać jakiś dziwnych krzywizn (tj żeby mózg się nie gubił).
    To właśnie był sens mojego pytania. Rzeczy typu filmy, gry, symulacje itp. fajnie się ogląda na krzywym - analogicznie do ekranów w kinach. Ale obiekty wymagające patrzenia prosto, czyli dokładna obróbka zdjęcia, gonienie perspektywy, a szczególnie prace typu CAD lub zaawansowane graficzne pewnie ciągle potrzebują płaskich ekranów i dokładnych odwzorowań.
    Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba.
    Ja
    Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
    Konfucjusz

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •