Pokaż wyniki od 1 do 10 z 4832

Wątek: Podejrzane aukcje na Allegro itp.

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna Awatar rzewus
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Toruń
    Posty
    45

    Domyślnie

    Za MC_ i Goomis, widząc maila od Sprzedającego, że przy aukcji zabrakło "1" a początku, od razu bym odpuścił. W końcu każdy może się pomylić.

    Jeśli chodzi o moją sprawę, to dzięki Goomis za podsunięcie pomysłu. Napiszę do Allegro skargę na użytkownika, bo po tym jak zwrócono jej prowizję czuję się jakbym dostał kuksańca. Oby sprawdziło się powiedzenie "ten się śmieje, kto się śmieje ostatni".

    Wydaje mi się, że nieświadome błędy Sprzedających traktowane są przez sądy zupełnie inaczej.

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rzewus Zobacz posta
    Za MC_ i Goomis, widząc maila od Sprzedającego, że przy aukcji zabrakło "1" a początku, od razu bym odpuścił. W końcu każdy może się pomylić.

    Jeśli chodzi o moją sprawę, to dzięki Goomis za podsunięcie pomysłu. Napiszę do Allegro skargę na użytkownika, bo po tym jak zwrócono jej prowizję czuję się jakbym dostał kuksańca. Oby sprawdziło się powiedzenie "ten się śmieje, kto się śmieje ostatni".

    Wydaje mi się, że nieświadome błędy Sprzedających traktowane są przez sądy zupełnie inaczej.
    Najlepiej "przekaż dalej" czyli zrób fwd tej wiadomości od sprzedawczyni pod adres allegro do zgłaszania nieprawidłowości. Opisz całą sytuację i zaznacz wyraźnie, że to jest dowód na złamanie regulaminu allegro a ponadto, że sprzedawca otrzymał zwrot prowizji.

    Swoją drogą, żeby otrzymać zwrot prowizji to musiałeś dostać wiadomość od allegro, że sprzedawca ubiega się o zwrot i wymaga to Twojego potwierdzenia i to chyba nawet z zaznaczeniem opcji z czyjej winy transakcja nie doszła do skutku(to już nie jestem pewien...)Ale na pewno musisz potwierdzić allegro, że transakcja nie doszła do skutku i zwrot prowizji przysługuje sprzedającemu!
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  3. #3
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    Swoją drogą, żeby otrzymać zwrot prowizji to musiałeś dostać wiadomość od allegro, że sprzedawca ubiega się o zwrot i wymaga to Twojego potwierdzenia i to chyba nawet z zaznaczeniem opcji z czyjej winy transakcja nie doszła do skutku(to już nie jestem pewien...)Ale na pewno musisz potwierdzić allegro, że transakcja nie doszła do skutku i zwrot prowizji przysługuje sprzedającemu!
    Obsługa klienta allegro to śmiech na sali. Wszystko z klucza lub na zasadzie kopiuj-wklej. Niejednokrotnie byłem w podobnej sytuacji, kiedy to po jakimś czasie dowiadywałem się z maila od allegro, że sprzedawca rozpoczął procedurę zwrotu prowizji. Opisywałem, że transakcja jak najbardziej do skutku doszła itd itp... po paru dniach zawsze info że sprzedawca zwrot prowizji otrzymał.
    Zbędny trud zatem...

  4. #4
    Dopiero zaczyna Awatar rzewus
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Toruń
    Posty
    45

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    Obsługa klienta allegro to śmiech na sali. Wszystko z klucza lub na zasadzie kopiuj-wklej.
    Niestety odnoszę takie samo wrażenie. Od razu jak tylko dostałem informację o tym, że Sprzedający wystąpił o zwrot prowizji, odpisałem Allegro jak wygląda sprawa. Nie otrzymałem odpowiedzi. Dopiero po przypomnieniu napisali:
    Informuję, że prowizja od sprzedaży w powyższej aukcji została zwrócona Sprzedającemu, ponieważ do transakcji nie doszło.
    Nadmieniam, że w każdym powiadomieniu dotyczącym procedury zwrotu prowizji zamieszczony jest wskazany przez Sprzedającego powód braku finalizacji transakcji. Ma on jednak charakter informacyjny i nie stanowi osądu na temat przebiegu transakcji.
    Pragnę dodać, że zwrot prowizji otrzymuje Sprzedający od naszego Serwisu, nie od Pana jako Kupującego."

    Według mnie ich działanie jest nienormalne, a to co im napisałem w wyjaśnieniu kompletnie zignorowali.
    Warto wspomnieć, że przy każdej odpowiedzi jest magiczne: Dziękuję za wiadomość i przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź..

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •