Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Wątek: firmware Canon A95 - dłuższe filmy. HELP

  1. #11
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    29
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wu-es Zobacz posta
    A jak wgrać to do aparatu?
    macie jeszcze jakieś linki w których można zmienić firmware w a95 ?
    Wgrać używając

    a)czytnika
    b) bezpośrednio na usb programem
    http://www.volny.cz/rayer/hardware/canon/wins10sh.exe
    (1. podłącz aparat do kompa w trybie przeglądania
    2. odpal exe'ka
    3. wpisz "help" enter)

    Wyłączyć aparat, włożyć kartę z wgranym *.FIR, włączyć aparat w trybie przeglądania, nacisnąć menu, firmware update, ok. Poczekać ze 2 minuty i modlić się żeby się akumulatorki nie rozładowały .

    Coś na kształt tego : http://canon-board.info/showthread.php?t=11381
    Ostatnio edytowane przez micles ; 07-04-2007 o 12:50

  2. #12
    Uzależniony
    Dołączył
    Jun 2006
    Posty
    678

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez micles Zobacz posta
    Wgrać używając

    a)czytnika
    b) bezpośrednio na usb programem
    http://www.volny.cz/rayer/hardware/canon/wins10sh.exe
    (1. podłącz aparat do kompa w trybie przeglądania
    2. odpal exe'ka
    3. wpisz "help" enter)

    Wyłączyć aparat, włożyć kartę z wgranym *.FIR, włączyć aparat w trybie przeglądania, nacisnąć menu, firmware update, ok. Poczekać ze 2 minuty i modlić się żeby się akumulatorki nie rozładowały .

    Coś na kształt tego : http://canon-board.info/showthread.php?t=11381
    ktos juz probowal powyzszej metody ? i moze potwierdzic ze jest bezpieczna ? bo bardzo chetnie bym przedluzyl mozliwosc nagrwania filmikow w aparacie mojej kobiety,
    EOS x2, sloik x5, blyskotki x6

  3. #13
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    29
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Właśnie spróbowałem, bo wszystko co nowe musi być przeze mnie przetestowane . Działa dobrze, nagrałem 191 sek filmu, odtwarzania owego filmu w aparacie nie ma, ale po zgraniu na kompa wszystko ok.

    Bawiłem się również we wgrywanie programów znalezionych na
    http://www.volny.cz/rayer/hardware/a70.htm#A70FWH
    na samym dole, po tekście :

    Programy pro fotoaparát (nahrát do \DC97\MISC na CF):
    Programs for camera (upload .EXE and .INI files to \DC97\MISC directory on CF).

    Działają również, można nawet wgrać wiele (4) na raz. Po wrzuceniu *.exe i *.ini do folderu \DC97\MISC na karcie wystarczy w trybie odtwarzania wejść w menu, wgrane programy będą na niebieskiej planszy na samym dole. Tetris @ A95 rulezzz !!!

    UWAGA! Do wgrywania programów nie jest potrzebne aktualizowanie/zmienianie firmware'a!

    W najbliższym czasię jako że lubię programować, spróbuję ogarnąć tą bibliotekę do języka C co dał tu : http://www.volny.cz/rayer/hardware/canon/psiolib.zip
    Ostatnio edytowane przez micles ; 11-04-2007 o 06:38

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •