Sony manager Mike Bubolo: “There is no compromise in Image Quality”
-a w komentarzach na sonyalpharumors, że Lies i to BS.
https://www.sonyalpharumors.com/live...th-jean-fruth/
-obejrzeli już te sample.![]()
Sony manager Mike Bubolo: “There is no compromise in Image Quality”
-a w komentarzach na sonyalpharumors, że Lies i to BS.
https://www.sonyalpharumors.com/live...th-jean-fruth/
-obejrzeli już te sample.![]()
Ostatnio edytowane przez capo-di_tutti-capi ; 09-11-2023 o 12:36
"So rolling shutter, banding from LED lights, faster AF and burst rate, has nothing with image quality to do? For sure, this affects final results, which is way more important than pixel peeping at 200% or higher."
Patrząc się na te RAW-y (oczywiście wiem, że to pre-prod), to myślę, że ostatecznie DR będzie gdzieś w okolicy 12 EV.
Ciekawe skąd się wzięło te 13-bitów - albo przy jakiś ustawieniach tak jest, albo jednak to nie będzie GS na 14-tu.
Jak na takie potrzeby to zupełnie dobrze. Sorry ale to nie jest puszka dla landszafciarzy z punktu widzenia szumu i IQ.
p,paw
https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork
https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork
Ostatnio edytowane przez capo-di_tutti-capi ; 09-11-2023 o 14:56
Dawniej A1, F1N, EOS 50, 5, 3, 10D, 7D, 5D MARK I i II i III , M DYNAX 505si , 7000 i 8000i , P K1000, ME SUPER, SUPER A , Fuji X-E1, X-T1, X-T2 , Nex5, A7 I ,II i III. Nikon F-601, 801s , Z6obecnie: A7 IV , Nikon J1, Canon F1N , Kodak SIX20 , WELTI Ic i M42 moja strona II MM II IG II FB II 35photo II 500px II 1x.com
No i dobrze. Sony zgarnelo marketing, a Canon zgarnie rynek agencyjny. Nikt nie będzie ryzykował na olimpiadzie z nowa i nieprzetestowana technologia (która się grzeje jak wściekła) gdy wyjdzie mega dopracowane rozwiazanie w pewnej i sprawdzonej technologii.
I generalnie super, ze Sony wyjechało z tym tematem jako pierwsi. Niech reszta goni technologicznie, to tylko z korzyścią dla nas.
Ostatnio edytowane przez Hubert Multana ; 14-11-2023 o 10:48
Canon R6 mark II + Canon R50 + RF15-35mm f2.8L IS USM + RF 85mm 2.0 IS STM + RF 70-200 f4L IS USM +RF Sirui Anamorphic 50mm T2.9 + RF Sirui Anamorphic 150mm T2.9
https://www.youtube.com/@HubertMultana
Wiele firm uważa się bycie 2-gim na rynku to dobra pozycja. Bycie liderem wiąże się z ryzykiem. No ale i także z większym prestiżem.
Z tym rynkiem to bym nie przesadzał - myślę, że Sony zgarnie śmietankę tym razem.
Canon po prostu nie ma technologii żeby zrobić taką matrycę, a nie zniży się do kupienia matryc od Sony - jak robią to powszechnie pozostali producenci foto.
Prawda jest taka, że GS potrzebny jest niszowo - w większości wypadków wystarczy ES z odpowiednio szybkim skanem (a tu Canon jeszcze trochę do poprawki).
p,paw
https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork
Serio wierzysz w to, że nikt nie będzie ryzykował? Do olimpiady jest jeszcze kawał czasu.
Co się dokładnie grzeje i przy jakich ustawieniach? Interesuje mnie to, a jakoś nie mogę znaleźć rzetelnych informacji.
Czemu Sony znowu używa CFexpress typu A? - to pytanie ogólne, nie bezpośrednio do Ciebie.
Wystarczy przebić... Z9 ma 4ms, R3 5.5ms, a dla porównania R6II ma 14ms.
W sumie to jaki jest problem, aby to zrobić? Przecież można tu przeczytać, że tak szybki odczyt:
Nie jest tak dużo czasu, bo choć "premiera" jest teraz, to sprzęt będzie dostępny na wiosnę czyli za kilka miesięcy.
Grzeje się aparat. Tryb 120fps ograniczony jest do 1 sekundy, po tym czasie aparat na X czasu przechodzi w spowolniony tryb bodajże 60 zdjęć na sekundę, potem wraca do 120 i potem znowu spada chyba jeszcze niżej niż 60. Wystarczy obejrzeć materiały promocyjne z testów w Turcji, wala seriami, ale nie raz za razem - nigdy nie ma pokazanej więcej niż jednej serii na raz. Temat grzania juz krąży po anglojęzycznej części internetu w zasadzie od pierwszego dnia.
To nie jest tak, ze to jest złe rozwiazanie. Ale chyba na tym etapie przy tych spadkach prędkości (które zbliżają juz GS to najszybszych obecnie produkowanych ES) przy niższej rozpiętości tonalnej i większych szumach wydaje się nie mieć uzasadnienia.
Na papierze wyglada to super, 120 FPS. Ale potem trochę czar pryska.
Canon R6 mark II + Canon R50 + RF15-35mm f2.8L IS USM + RF 85mm 2.0 IS STM + RF 70-200 f4L IS USM +RF Sirui Anamorphic 50mm T2.9 + RF Sirui Anamorphic 150mm T2.9
https://www.youtube.com/@HubertMultana