Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: Coś do nagrywania w słabym światle

  1. #1
    Bywalec
    Dołączył
    Jul 2014
    Miasto
    Marki
    Posty
    115

    Domyślnie Coś do nagrywania w słabym światle

    Cześć,

    nie znam się na filmowaniu, znajoma robi krótkie filmy (sztuczne słabe oświetlenie). Aktualnie nagrywa iphonem 13.
    Jeżeli chodzi o nagrywanie w dzień, jest dla niej wystarczający, ale gdy jest już wieczór i sztuczne oświetlenie to jakość leci...

    Szuka czegoś, co pozwoli nagrać film w 4K, dobra jakość w słabym oświetleniu. Przydała by się stabilizacja, jakiś jasny zoom (musi być zoom, jak "największy")

    Dodatkowo warto żeby w były jakieś gotowe profile kolorystyczne, żeby znajoma nie musiała materiału obrabiać tylko prosto z aparatu na kompa i do internetu.

    Cena dajmy na to 10000zł. Wszystko zależy od tego czy warto.

  2. #2
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 736

    Domyślnie Odp: Coś do nagrywania w słabym światle

    Canon C70, C200
    Bardziej budżetowo C100 mkII
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 417

    Domyślnie Odp: Coś do nagrywania w słabym światle

    C100 nie nagrywa w 4k. Pozostałe propozycje mocno poza budżetem.

  4. #4
    Bywalec
    Dołączył
    Jul 2014
    Miasto
    Marki
    Posty
    115

    Domyślnie Odp: Coś do nagrywania w słabym światle

    Przyznam szczerze, że myślałem że te 10k będzie ok. Ale rozejrzałem się po sprzęcie i różowo nie jest

    Tak się zastanawiam, że skoro ona potrzebuje czegoś pokroju Iphona, tylko z lepszą jakością w wieczorem, to może nie warto kamery czy bezlustra?