Ten nowy soniacz 70-200 f4 za 9,5k zł to jakaś totalna bzdura bo RF 70-200 f4 kosztuje poniżej 6k zł a przecież SONY FE 70-200MM F/2,8 GM można już dostać za 10.300 zł
Ten nowy soniacz 70-200 f4 za 9,5k zł to jakaś totalna bzdura bo RF 70-200 f4 kosztuje poniżej 6k zł a przecież SONY FE 70-200MM F/2,8 GM można już dostać za 10.300 zł
Dawniej A1, F1N, EOS 50, 5, 3, 10D, 7D, 5D MARK I i II i III , M DYNAX 505si , 7000 i 8000i , P K1000, ME SUPER, SUPER A , Fuji X-E1, X-T1, X-T2 , Nex5, A7 I ,II i III. Nikon F-601, 801s , Z6obecnie: A7 IV , Nikon J1, Canon F1N , Kodak SIX20 , WELTI Ic i M42 moja strona II MM II IG II FB II 35photo II 500px II 1x.com
Sony i Canon czy tam Nikon już nie ogarniam
www.facebook.com/KadryZpodrozy2025
https://www.instagram.com/photo_shoot_travel/
https://500px.com/p/photo_travel_shoot
A ja zaczynam się zastanawiać nad tym, czy nie uderzyć w model 2-systemowy.
W dalszym ciągu tęsknię za miniaturowym rozmiarem A6xxx. Z jakimś fajnym zoomem to dla mnie fantastyczny "kieszonkowy" zestaw podróżny.
Matryca BSI na pewno będzie sprawować się fantastycznie - jak to w Sony i to bez jakiś zabiegów "w tle" jak u Canona.
Swoją drogą to Sony długo zwlekało następcą A6600 z 2019 roku.
p,paw
https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork
Poszli na łatwiznę przy matrycy do A6700:
w odróżnieniu od filmującego modelu FX30 nie jest to sensor w architekturze Dual Base ISO toteż nie możemy mówić o jakichś fenomenalnych rezultatach w zakresie pracy w słabym świetle. Oczywiście aparat radzi sobie zupełnie nieźle, a obraz w rozmiarach ekranowych pozostaje w zasadzie czysty aż do ISO 6400
Dawniej A1, F1N, EOS 50, 5, 3, 10D, 7D, 5D MARK I i II i III , M DYNAX 505si , 7000 i 8000i , P K1000, ME SUPER, SUPER A , Fuji X-E1, X-T1, X-T2 , Nex5, A7 I ,II i III. Nikon F-601, 801s , Z6obecnie: A7 IV , Nikon J1, Canon F1N , Kodak SIX20 , WELTI Ic i M42 moja strona II MM II IG II FB II 35photo II 500px II 1x.com
Nie uwierzę dopóki nie zobaczę miarodajnych pomiarów.
Zrobienie dziś matrycy bez dual gain byłoby cofnięciem się o 3 generacje do tyłu. Raczej spece z Fotopolis coś popieprzyli.
Jeżeli jest to matryca z FX30 to pozbawienie jej dual-gain wymagało by w zasadzie zaprojektowania od zera. WTF.
p,paw
Ostatnio edytowane przez pawel.guraj ; 13-07-2023 o 09:47
https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork
Zastrzezenia do pracy reklamowanego dual base iso byly juz przy FX30 z tego co pamietam. Choc pojawialo sie to w marketingowym opisie to nie bardzo chcialo pokrywac sie z rzeczywistoscia wiec teraz byc moze po prostu zrezygnowali z tego opisu.
Canon R6 mark II + Canon R50 + RF15-35mm f2.8L IS USM + RF 85mm 2.0 IS STM + RF 70-200 f4L IS USM +RF Sirui Anamorphic 50mm T2.9 + RF Sirui Anamorphic 150mm T2.9
https://www.youtube.com/@HubertMultana
To jest najwiekszy PLUS w Sony,wybór OPTYKI... Do małego R Canona to w zasadzie nie ma nic..bo trudno traktowac poważnie te okrojone kity z wyciętymi zakresami. Oczywiście wiem,są przejściówki pod stare szkła EFs...
Ceny premierowej produktu oczywiście nie porównywał bym z rocznym na rynku R7,który tez na premierze kosztował inaczej niż teraz.
Co mnie smuci to polityka cenowa Sony,która kiedy ich marka na rynku foto się ustabilizowała,widać,że cenowo chca być równorzędni z Canonem,na szczęście w ich systemie są jeszcze Sigmy i Tamrony.
Canon R6 mark II + Canon R50 + RF15-35mm f2.8L IS USM + RF 85mm 2.0 IS STM + RF 70-200 f4L IS USM +RF Sirui Anamorphic 50mm T2.9 + RF Sirui Anamorphic 150mm T2.9
https://www.youtube.com/@HubertMultana
EOS R7 kosztował 1500$, u nas wycenili na 7000 zł [dolar był po 4,31 zł]
A6700: 1400$, w Polsce 7900 zł [dolar 4,03 zł]
Ostatnio edytowane przez capo-di_tutti-capi ; 13-07-2023 o 11:28