Pokaż wyniki od 1 do 10 z 59

Wątek: obietywy RF (i bezluster w ogólności) marketing a rzeczywistość

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar Leon007
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    wieś, nie miasto
    Posty
    2 821

    Domyślnie Odp: obietywy RF (i bezluster w ogólności) marketing a rzeczywistość

    Cytat Zamieszczone przez mirror Zobacz posta
    no własnie zdanie jest powtarzane w materiałach reklamowych jak mantra - z zatem dlaczego dziwaczne soczewki trzeba stosować - kasa na plastiku, rejestr który jednak nie ułatwia czy jeszcze coś innego.
    Ułatwia. To wynika wprost z praw fizyki (równanie soczewki) i z tego, że jest więcej miejsca na różne elementy. Ale też jest ważne co w konkretnym przypadku chciał osiągnąć projektant obiektywu. Zauważ, że obiektywy RF są najczęściej jaśniejsze od odpowiedników EF, a mają podobne gabaryty.

    Co masz na myśli, mówiąc "dziwaczne soczewki"?
    Ostatnio edytowane przez Leon007 ; 09-07-2023 o 23:29
    Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba.
    Ja
    Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
    Konfucjusz

  2. #2
    Coś już napisał
    Dołączył
    Feb 2023
    Miasto
    Gdynia
    Posty
    63

    Domyślnie Odp: obietywy RF (i bezluster w ogólności) marketing a rzeczywistość

    Cytat Zamieszczone przez Leon007 Zobacz posta
    Zauważ, że obiektywy RF są najczęściej jaśniejsze od odpowiedników EF, a mają podobne gabaryty.
    Na ten moment swoją premierę miały 32 obiektywy RF na pełną klatkę. Czy zdajesz sobie sprawę jak niewiele z nich spełnia twoje powyższe twierdzenie?
    Canon EOS R6 Mark II | Canon EOS R6 | Canon RF 14-35mm F4 L IS USM | Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM | Canon RF 70-200mm F4 L IS USM | Tamron SP 70-200mm F/2.8 Di VC USD | Canon RF 16mm F2.8 STM | Tamron SP 35mm F/1.4 Di USD | Canon RF 50mm F1.8 STM | Samyang AF 85mm F1.4 RF

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •