Nie chciałem tego głośno powiedzieć.
Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba.
JaCzłowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
Konfucjusz
Źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz???
Tak wygląda ostatnia 10 lat w Canonie...
https://www.optyczne.pl/12475-nowość...y_70_i_80.html
https://www.optyczne.pl/9168-nowość-...serwisowa.html
https://www.optyczne.pl/8353-nowość-...serwisowa.html
https://www.optyczne.pl/5932-nowość-...serwisowa.html
https://www.optyczne.pl/5655-nowość-...serwisowa.html
https://www.optyczne.pl/5433-nowość-...serwisowa.html
https://www.optyczne.pl/5340-nowość-...serwisowa.html
https://www.optyczne.pl/5056-nowość-...serwisowa.html
https://www.optyczne.pl/4836-nowość-...serwisowa.html
https://www.optyczne.pl/4746-nowość-...serwisowa.html
O odpadniętym lustrze w 5D po 60k i umyciu rączek przez firmę nawet nie wspomnę.
W R5 i R6 też nie będę grzebał bo do luzujących się stopek akcji serwisowej nie wprowadzą i po gwarancji też się wypną.
Nie jest dobrze. Problem "blaknięcia gumy" w 650D to prawdziwy skandal. Nie pozostaje nic innego, jak wejść w Sony.
Ostatnio edytowane przez Pawel92 ; 27-06-2023 o 16:49
O akcji serwisowej R10 jest dosłownie jeden post na tym forum
Ja akurat na akcji serwisowej D750 zyskałem. Wysłałem przy przebiegu niecałych 100k, wymienili migawkę na nową, wszystkie gumy i jeszcze coś tam w gratisie. Drugie D750 sprzedałem z informacją, że nowy właściciel łapie się na drugą akcję serwisową.
Wszystko było w miłej atmosferze, sprawnie i szybko. Nie wiem czy ma wpływ na to fakt, że jestem NPS, ale chyba przy akcji serwisowej nie.
odpadnięte lustro w 5D też miałem! i to nie przy 60k, tylko przy 20-30?..
radziłem sobie tak, że zakładałem je z powrotem i cykałem, i tak przez kilka dni, bo pech chciał że odpadło pierwszego dnia urlopu :P
na Żytniej wzięli bez pytania, ale oddali dosłownie kilka dni przed kolejnym urlopem
Lustro w 5D też mi odpadło tyle że na weselu. Zapasowe body się przydało. Odpadł mi też uchwyt nadgarstkowy w kamerze Canon XH-A1 na szczęście nie w czasie filmowania bo kamera zaliczyłaby spektakularną glebę. Obydwie wady fabryczne usunięte za darmo w ramach kampanii serwisowej (sprzęty były już po gwarancji).
Nie pamiętam czy była możliwość profilaktycznej wymiany zanim jeszcze coś odpadło czy dopiero po fakcie
Ostatnio edytowane przez Przemek_PC ; 27-06-2023 o 22:29
Z lustrem była możliwość profilaktycznej naprawy - wzmocnienia.
Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba.
JaCzłowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
Konfucjusz