Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Obiektyw do fotografii wnętrz / nieruchomości na sprzedaż.

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2023
    Miasto
    Świnoujście
    Posty
    2

    Domyślnie Obiektyw do fotografii wnętrz / nieruchomości na sprzedaż.

    Witam, jestem tu nowa.

    Posiadam amatorski sprzęt Canon 70D, zajmuję się fotografią wnętrz.
    Zmuszona jestem przesiąść się na ten model aparatu i proszę Was o pomoc.

    Jaki obiektyw wybrać? Nie chcę przekłamać rzeczywistości, żeby oferowane małe pokoje nabrały wielkości hali targowej :P
    Czy 10-22 nie będzie za szeroki? Czy istnieje jakiś inny obiektyw innej firmy nie aż tak szeroki, czy mogę zastosować
    jakiś adapter?

    Pomocy bo jestem totalnie zielona (
    dziękuję!

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar candar
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Chrząszczyrzewoszczyce, Powiat Łękołody
    Posty
    3 265

    Domyślnie Odp: Obiektyw do fotografii wnętrz / nieruchomości na sprzedaż.

    Cytat Zamieszczone przez sunset Zobacz posta
    Witam, jestem tu nowa.

    Posiadam amatorski sprzęt Canon 70D, zajmuję się fotografią wnętrz.
    Zmuszona jestem przesiąść się na ten model aparatu i proszę Was o pomoc.

    Jaki obiektyw wybrać? Nie chcę przekłamać rzeczywistości, żeby oferowane małe pokoje nabrały wielkości hali targowej :P
    Czy 10-22 nie będzie za szeroki? Czy istnieje jakiś inny obiektyw innej firmy nie aż tak szeroki, czy mogę zastosować
    jakiś adapter?

    Pomocy bo jestem totalnie zielona (
    dziękuję!
    Obiektyw sam z siebie zdjęć nie zrobi Przy tego typu zdjęciach obiektyw to tzw. mały pikuś