Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Body dla "średnio zaawansowanego"

Mieszany widok

  1. #1

    Dołączył
    May 2023
    Miasto
    Jelcz Laskowice
    Posty
    3

    Domyślnie Body dla "średnio zaawansowanego"

    Witam, zwracam się do Was z prośbą o pomoc w wyborze body, dla "średnio zaawansowanego" , od dłuższego czasu robię zdjęcia Fuji x-s1, generalnie nie mogę narzekać, jednak chcę zrobić krok w przód. Miałem już kilka takich zrywów, żeby wejść w fotografie bardziej ambitnie jednak nie komercyjnie, jednak zawsze coś.
    Najwięcej czasu poświęcałem makro, ostatnio jednak spodobała mi się fotografia portretowa i buduar,nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej kwestii, jak również "lekka" astrofotografia.

    Trafiłem w internecie na 7D z małym przebiegiem z raczej sprawdzonego źródła, tylko nie wiem czy mnogość funkcji mnie nie przerośnie, myślałem też nad 600D.

    Ewentualne szkła jakie biorę pod uwagę na początku to pewnie jakiś kitowy + 50 1.8

    Czy możecie mnie nakierować na coś konkretnego? Mówimy o używanych sprzętach.

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar cauchy
    Dołączył
    Sep 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    40
    Posty
    2 060

    Domyślnie Odp: Body dla "średnio zaawansowanego"

    Kup uzywane 5d mk III albo 6D, zostaw apsc.
    EOS R6 | RF 14-35 | RF 70-200 | RF 85 | Sigma 150-600 C | DJI Mini 3 Pro
    Flickr | YT

  3. #3
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    42
    Posty
    4 666

    Domyślnie Odp: Body dla "średnio zaawansowanego"

    Żadne 7d (przecież to stara konstrukcja, crop i szumi jak diabli), ani 600D.
    Jeśli chcesz zacząć budżetowo to proponuję poszukać używane 6D1 i do tego na początek nawet Canon EF 50/1.8 STM będzie OK lub EF 50/1.4 lub EF 85/1.8.

    Jeśli nie musi być budżetowo to używane R z adapterem i szkła te same co podałem.

  4. #4
    Uzależniony
    Dołączył
    Sep 2011
    Miasto
    Kraków
    Posty