Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
Producenci smartfonów realizują pewien koncept reklamowy wg takiego schematu:
1. Wynajmuje się gościa z profesjonalnym sprzętem foto i daje mu smartfon do testów
2. On robi trochę zdjęć i porównuje smartfona do sprzętu foto.
3. Na koniec oświadcza, że jakość jest identyczna ale smartfon bardziej poręczny.
3a. Wynajęty gość używa tekstów marketingu zleceniodawcy.
3b. Po ewentualnym obśmianiu przez widownię, wkracza zawodowy harcownik producenta i - w ramach pomocy - robi wiatr.
..
Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
Intencja jest taka, że przypadkowy widz stwierdza, że może mieć fajny odpowiednik profesjonalnego sprzętu foto (którego i tak nie ma) ale musi kupić flagowca smartfona.

Nie ma wcale namawiania do sprzedaży posiadanego sprzętu foto, opluwania obiektywów, statywów, filtrów itp. To część oglądających wyciąga taki debilny wniosek.
Wystarczy nic z tym nie robić, focić czym kto ma i będzie jak dawniej