Można sie zgodzić że dobry aparat+dobry obiektyw+rozwój AI da coraz wspanialsze wyniki.
Tylko że nie to zdecyduje o dalszym rozwoju możliwosci aparatów i dalszej/lepszej jakości zdjęć z aparatu.
O tym zdecydują kupujący.
Firma musi ciągle sprzedawać duże ilości wyrobów, jeśli sprzedaż wyrobów spada to albo zmieni na takie które bedzie więcej sprzedawać albo splajtuje.
Zmieni czyli zaprzestanie rozwoju i powoli wycofa się z produkcji starego i przestawi "wajchę" na nowy produkt.
Tak było np. z analogami, lustrzankami, kompaktami
Jeśli kupujący uznają że dla nich, ich potrzeb fotografowania i ich możliwościach/potrzeby rozróżniania jakości zdjęć aparat/smartfon nie widzą różnicy (na monitorach, wydrukach) to aparaty nie mają szans (bo smartfoto w kieszeni spodni + telefon + internet + gry, .....), sprzedaż aparatów spadnie ponizej progu opłacalności.
Mimo np. zdecydowanej lepszej jakości zdjęć z aparatów, jakości która jest poza zasięgiem obserwacji i potrzeb normalych użytkowników a tacy go główna "masa" kupujacych i to oni decyduja o zysku firmy a więc o kierunku rozwoju w firmie.
jp