Stawiam piwo, że J.P. ten challenge po prostu oleje. Albo powie, że "to hejt".
Stawiam piwo, że J.P. ten challenge po prostu oleje. Albo powie, że "to hejt".
W tym całym wątku nie o to się toczy bój, czy smatfonem da się zrobić dobre zdjęcia, bo się da, tylko trzeba umieć, lecz o to, że JP uznał, że fotografia mniemanologicznz jest już tak zaawansowana, że on nie widzi różnicy pomiędzy nią, a zdjęciami z A7R III, gdy jedne i drugie wyświetla na swoim TV 65" 4K.
Prostym i oczywistym dla wszystkich wnioskiem jest to, że JP nie potrafi zrobić swoim A7 zdjęć przewyższających zdjęcia ze smartfona pod każdym możliwym względem.
Kiedyś się w takich okolicznościach mawiało: gówno chłopu nie zegarek![]()
EOS 550D, 6D, M2, M5, 80D, 7D II, kit 18-55 IS, EF-S 55-250 IS STM, EF-M 4-5,6/11-22 STM, EF-M 3,5-5,6/18-55 STM, EF-M 2/22 STM, EF 3,5-4,5/28-70, EF 1,8/50 Mk 1 i STM, EF 100-400L II, Tamron 100-400, Olympusy OM-1, OM-2N, OM-4, OM-10, stałki i zoomy Zuiko od 24 do 200 mm.
Bo go będzie kłonicą nakręcał. Tak czy inaczej, kolega Cybulski zaproponował rozwiązanie, które zakończyłoby dyskusję definitywnie. Sęk w tym, że J.P. NIE CHCE zakończenia. On chce dalej pieprzyć o pociągu, stanie na 2023 rok i tym, że my hejtujemy. Zaczynam się nawet zastanawiać, czy aby on nie ma jakiejś umowy z Szajsungiem, że będzie to ciągnął za wszelką cenę. Jak inaczej wytłumaczyć fakt, że jest kompletnie odporny na wszelkie argumenty?
JP proponuję ćwiczenie "tfurcze" - od tego dobrze zacząć
Cytat z jedengo z pierwszych rozdziałów książeczki "Świat w obiektywie" David Duchemin. I pies ze sprzętem, to w ogóle jest mało ważne. Ważne tylko na tyle, że jakiś musi ten sprzęt być aby nam się dobrze fotografowało, abyśmy lubili go często używać.
Mogę jeszcze polecić na początek tej drogi następujące pozycje Bryan'a Peterson'a
![]()
Ostatnio edytowane przez cybulski ; 19-03-2023 o 08:54
linktr.ee/zbigniewurban5150 ||Canon R5 R |RF16/2.8 EF35/2IS RF50/1.8, Sigmy Art EF 35/1.4 50/1.4 , TTA50/0.95, 7A50/1.1, VM Noktony 40/1.4SC 75/1.5, EF85/1.2L II, EF16-35/4L IS, RF24-105/4L, EF200/2.8| Sony A73 SY 35-150/2-2.8 | Nikon D750 28-105/3.5-4.5D |Heliosy 58/2 50/1.8, Takumar Super 55/1.8 ||iPhone 14 PRO||
Chyba faktycznie rozmawiacie sami ze sobą. A ten pociąg przecież jedzie. https://android.com.pl/tech/561386-s...nanie-roznice/
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
A jak ktoś pamięta, to za każdym razem zmienia się optymalna odległość od telewizora. Marketingi podają to jako wielokrotność przekątnej i ten współczynnik maleje wraz ze wzrostem tejże przekątnej, żeby pasowało do średniego pokoju w średnim mieszkaniu.
Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba.
JaCzłowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
Konfucjusz
linktr.ee/zbigniewurban5150 ||Canon R5 R |RF16/2.8 EF35/2IS RF50/1.8, Sigmy Art EF 35/1.4 50/1.4 , TTA50/0.95, 7A50/1.1, VM Noktony 40/1.4SC 75/1.5, EF85/1.2L II, EF16-35/4L IS, RF24-105/4L, EF200/2.8| Sony A73 SY 35-150/2-2.8 | Nikon D750 28-105/3.5-4.5D |Heliosy 58/2 50/1.8, Takumar Super 55/1.8 ||iPhone 14 PRO||
Nieprawda. W sytuacjach wyżej opisanych zdjęcia uzyskane w technologii obliczeniowej na telewizorze 4K65" ogląda się w otwartym wagonie jadącego pociągu. Odległością od ekranu steruje się siadając w odpowiednim rzędzie. Nie trzeba zmieniać mieszkania. [Biblia Fot Obl Jana P 7.12]