Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Jak sfotografować auto? Żeby się podobało ludziom

  1. #1

    Domyślnie Jak sfotografować auto? Żeby się podobało ludziom

    Nie znam się za bardzo na fotografii. Coś tam wiem co to przesłona i czas naświetlania, migawka itp. Trochę kiedyś pstrykałem lustrzankom. Zawodowo jestem przedsiębiorcą i prowadzę warsztat zajmujący się usługami z zakresu tak zwanego auto detailingu. Od niedawna organizujemy szkolenia z detailingu samochodów w formie kilkudniowych kursów. Detailing to takie jakby odnawianie auta - lakierów, tapicerki, plastików, ale nie tylko także zabiegi ochronne, kosmetyka samochodowa i inne rzeczy związane z wyglądem samochodu wewnątrz i na zewnątrz.

    Chciałbym te szkolenia wypromować w socjal mediach na FB i Instagramie. Do tego potrzebne mi są dobre zdjęcia (tak mi specjaliści doradzili). Na razie nie chcę zatrudniać agencji, czy profesjonalnych fotografów. Na początek chcę spróbować sam, więc muszę nauczyć się też robić ładnej zdjęcia. Możecie mi coś doradzić? Jaki ujęcia, kadry, jakieś przykładowe pomysły jak robić ładne zdjęcia samochodów, które przypadną widzą do gustu i przyciągną uwagę?

    Początkowo próbowaliśmy ze zdjęciami ze szkoleń. Ludzie w trakcie pracy itp. ale niespecjalnie to wzbudzało zainteresowanie. Za to widzę czasem zdjęcia samochodów, które mają ogrom polubień. Wydaje mi się, że takie zdjęcia pasują do mojej branży szkoleń z detailingu i piękne samochody zawsze cieszą oko i przyciągają uwagę. Dlatego pomyślałem, żeby zapytać na forum fotograficznym.

    Wyceny usług agencji reklamowych, którym i tak trzeba dostarczyć samemu materiały czyli zdjęcia i filmy mogą przyprawić o zawrót głowy.

    Widziałem, że jest tu też dział o filmowaniu, więc może mi też w tej kwestii doradzicie, bo filmy też chcielibyśmy robić. Nie wiem za bardzo o co pytać i od czego zacząć. Artysta ze mnie żadne, ale chyba mnie to nie skreśla tak całkowicie w tym temacie?

  2. #2