Nie da się mieć na stałe korekcji. Chyba że na automacie, ale to raczej bez sensu, bo nie zawsze się fotografuje szarą kartę albo zieloną trawę.Zamieszczone przez Quadrifoglio
Nie da się mieć na stałe korekcji. Chyba że na automacie, ale to raczej bez sensu, bo nie zawsze się fotografuje szarą kartę albo zieloną trawę.Zamieszczone przez Quadrifoglio
Da się. Ja mam stale (a konkretnie gdy robię w Tv, a więc w plenerze, bo we wnętrzach to zawsze M) +1/3EV
350D+grip, Sigma 24-60mm f/2,8 EX DG, 420EX, Lastolite Micro Apollo
Lo, there do I see my father.
Lo, there do I see my mother and my sister and my brother
Lo, there do I see the line of my people back to the beginning.
Lo, they do call to me. They bid me take my place among them
In the halls of Valhalla where the brave may live forever.
NPH400 @320 (a nawet 250) + lampa powinny pomóc. I zawsze można młodych wziąć do cienia. Oczywiście lepsze są inne warunki, ale jak się nie ma co sie lubi...Zamieszczone przez Vitez
A o ile dobrze pamiętam, to w taki dzień łatwo złąpać poprawną ekspozycję na niebo - z którejś strony ma ono 18% szarości
Nigdy w życiu Superia 400 do kościoła. Materiał kontrastowy, nasycający kolory, a źle wywołany daje czerwone twarzy. Na ślub TYLKO NPH400 (lub jej obecny następca - Pro 400H) naświetlana na 320. Pozostałe filmy są OK, a do slajdów polecałbym jeszcze Kodaka Elite Chrome - zwykły przypomina sensię, a wersja Extra Color jest prawie jak Velvia (to już co prawda nie do ślubówZamieszczone przez minek
)
350D+grip, Sigma 24-60mm f/2,8 EX DG, 420EX, Lastolite Micro Apollo
Lo, there do I see my father.
Lo, there do I see my mother and my sister and my brother
Lo, there do I see the line of my people back to the beginning.
Lo, they do call to me. They bid me take my place among them
In the halls of Valhalla where the brave may live forever.