Osłona w 70-200/4 jest na bagnet? Bo jeśli tak to może nie jest do końca zakręcona i te dłuższe listki nie są we właściwym miejscu.
Osłona w 70-200/4 jest na bagnet? Bo jeśli tak to może nie jest do końca zakręcona i te dłuższe listki nie są we właściwym miejscu.
Doniczka oczywiscie!Toc zbiliscie mnie z pantalyku mowiac ze to niemozliwe... Az sam sobie przestalem wierzyc ze wczoraj mi ta oslona kadr przyslaniala. Jutro dam znac co i jak bo oslona zostala "porzucona" a za ewentuana gafe oczywiscie przeprosze!
Przepraszam za zamieszanie.Przyslonilo mi oczy a nie kadr.Wszystko jest OK.
Prosze o wykasowanie moich postow zasmiecajacych watek.
Ufff, moja ładniutko śmiga więc kamień z serca.
Chociaż towers, miałeś rację. Na koncert z ,,wariującym światłem'' ciężko, ciemnawa. Jakość optyczna jednak świetna.
Co ta jakości to szkło jest super szcsególnie na 200mm w poniższym linku
http://www.fotoprzyroda.pl/park-ptak...ch-w-vt345.htm
5,8,10 zdjęcie robione własnie tym szkłem . Prawda jednak jest taka że jak bedzie ciemno i coś bedzie się ruszać to ... 2,8 bedzie nieocenione ( w razie czego mam takie do sprzedania![]()
Zgadzam się ( to chyba jasne) ale F 4 na ciemne wnętrza to za ciemno. Na 2,8 mnie nie staćale jego brak doskwiera zwłaszcza po przesiadce na 30d, gdzie lampa w większości przypadków (używana dość regularnie z 350d) teraz leży w torbie.
50D Kit, canon 400 F2.8 L
http://www.jaroslawwlazly.pl
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
@kolekcjoner - dokładnie. Gdybym przy 30d miał 2,8 skończyłyby się wszystkie mojego kłopoty w tej materii (robię dużo we wnętrzach). Ale cena jasnej L 70-200 powala mnie niestety. Zastanawiam się nawet na 80-200/2,8Dopłata rzędu 700 pln. Brak USM i szkło już leciwe - więc nie wiem. Pewnie zostanę przy f4.