Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Wątek: Jak fotografować 63 Rajd Polski?

  1. #11
    Zablokowany Awatar Driver
    Dołączył
    Aug 2005
    Wiek
    25
    Posty
    786

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez A610
    1/500 wystarczy

    Powinno. Choc polecam popróbować panningu na krótszych


    Cytat Zamieszczone przez A610
    Jaka ogniskowa (mam 35-140)?
    Zależy od sytuacji. Na szybkich "bombach" zdecydowanie za mało. Wybieraj wolne zakrety 90 stopni albo nawroty

    Cytat Zamieszczone przez A610
    Z jakiej odległości te fotki z 62RP?
    Moje ? Różnej. 5-10 metrów. Zalezy od sytuacji. Polecam kierować sie zdrowym rozsądkiem


    Cytat Zamieszczone przez A610
    mam dobre miejsce przy dojazdówce do 1go OSa, no i chce wybrac jakiś OS.

    Olej dojazdówke. Jedz na więcej OSów. Jak nie popstrykasz to przynajmniej pooglądasz

  2. #12
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Ełk
    Wiek
    65
    Posty
    123

    Domyślnie

    Olej dojazdówke. Jedz na więcej OSów. Jak nie popstrykasz to przynajmniej pooglądasz [/QUOTE]

    Dzięki za rady, własnie przestudiowałem oficjalny program, okazuje się, że wszystkie OSy są dublowane, więc uda mi sie przemieścić. O tych nawrotach własnie marzę.

    Pozwolę sobie jeszcze popytać, może stanę wcześniej normalnie przy szosie i popróbuję jak to robić.

    Rozumiem, że mam za małe zbliżenie zooma?

  3. #13
    Zablokowany Awatar Driver
    Dołączył
    Aug 2005
    Wiek
    25
    Posty
    786

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez A610

    Rozumiem, że mam za małe zbliżenie zooma?

    i tak i nie.


    zalezy od wielu wielu czynników. no wolnych zakretach powinno dac sie podejsc blizej i tam wlasnie powinno wystarczyć swobodnie

  4. #14
    Początki nałogu Awatar czajna
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Rybnik
    Wiek
    38
    Posty
    401

    Domyślnie

    Zdjęcia przede wszytkim przez wizjer... czasy 500 i w górę nawet do 2000...
    Iso 200, 400 bardzo rzadko używałem... Oczywiście wycisnąć max z aparatu czyli te 2,5 kl/s i śledzić obiekt. Najlepiej stanąć na, oznaczonych jako niebezpieczne, zakrętach bo akcje są najciekawsze (2-3 zakręty pod rząd) lub inne skoki, itp.

  5. #15
    Początki nałogu Awatar roofman
    Dołączył
    Mar 2006
    Posty
    386

    Domyślnie

    Pytanie trochę "poboczne"...
    jedzie na ten rajd jakas zorganizowana grupa czy raczej każdy
    na własną rękę?

  6. #16
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Ełk
    Wiek
    65
    Posty
    123

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez roofman
    Pytanie trochę "poboczne"...
    jedzie na ten rajd jakas zorganizowana grupa czy raczej każdy
    na własną rękę?
    Ja wybieram się samodzielnie (mam 30-50 km od domu).

    Nigdy nie byłem na takim rajdzie, więc jest to niewiadoma dla mnie. Dlatego zbieram opinie wszelakie. Mam nadzieję ustawić się na 3 OSach, oficjalnym starcie i na dojazdówce. W międzyczasie jeszcze zobaczyć Equador w TV.

    Kurcze, z małpką mogą mnie nie wpuścić, hehehe.

    Wie ktoś, co ile czasu oni jadą? Co minutę?

  7. #17
    Początki nałogu Awatar roofman
    Dołączył
    Mar 2006
    Posty
    386

    Domyślnie

    Nie wiem jak z tymi czasami... patrzyłeś na harmonogramy?
    http://www.rallyofpoland.pl/trasa.php3

    Też jadę pierwszy raz na tego typu "impreze"
    Najwygodniej chyba będzie cykać całość na priorytecie czasu >=500ms
    w zależności od warunków. Polara chyba nie ma co brać na szybką jazdę bo:
    - nie ma czasu na kręcenie,
    - zabiera trochę cennego światła.

    Jako "zatyczkę" przedniej soczewki przykręcam sky 1A - wystarczy, a polarka
    dokręci się jak będzie okazja złapać sprzęt podczas postoju.

  8. #18
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Ełk
    Wiek
    65
    Posty
    123

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez roofman
    Nie wiem jak z tymi czasami... patrzyłeś na harmonogramy?
    http://www.rallyofpoland.pl/trasa.php3

    Polara chyba nie ma co brać na szybką jazdę bo:
    - nie ma czasu na kręcenie,
    - zabiera trochę cennego światła.

    Jako "zatyczkę" przedniej soczewki przykręcam sky 1A - wystarczy, a polarka
    dokręci się jak będzie okazja złapać sprzęt podczas postoju.
    Ładnie, pospieszyłeś się, ja specjalnie z allegro balonem śiągam tulejke i polara przede wszystkim do ochrony soczewki, a Ty mi o jakim s sky mówisz? Nie ma sprawy, moje wyjdą z postoju hahaa

    ! Powiedz mi coś o tym kręceniu polarem, bom tabula raza w tym temacie.

    Pozdro

  9. #19
    Początki nałogu Awatar roofman
    Dołączył
    Mar 2006
    Posty
    386

    Domyślnie

    Poczytaj może na CF dobry tekst o pracy z polarem:
    filtr-polaryzacyjny-mini-test
    i może pozostałe testy dla "nabrania wprawy":
    test-filtr-polaryzacyjny-matin-58mm
    test-cpl-hoya-superhmc-vs-marumi

  10. #20
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Ełk
    Wiek
    65
    Posty
    123

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez roofman
    Poczytaj może na CF dobry tekst o pracy z polarem:
    filtr-polaryzacyjny-mini-test
    i może pozostałe testy dla "nabrania wprawy":
    test-filtr-polaryzacyjny-matin-58mm
    test-cpl-hoya-superhmc-vs-marumi
    Nieźle jestem skonsternowany.
    Nie bede mial czasu zrobic prob.
    moglem wziac UVke jako ochrone, a wychodzi, ze przekombinowałem.

    Co w przypadku samochodow traktowac jako zrodło światła?
    Karoserie auta?
    Skrócić ogniskową? Np "zoom x 2"? (jaśniejszy obiektyw).
    Jak na LCD ocenić, czy dobrze ustawiłem filtr?

    Pomocy!!!! hehehehe

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •