Cytat Zamieszczone przez mkamelg Zobacz posta
https://www.legalniewsieci.pl/aktual...rotu-pieniedzy

Wygląda na to, że jakbyś robił zwrot aparatu do sklepu, i tenże sklep zajmował się Twoją reklamacją, to całkiem możliwe iż dostałbyś nowy egzemplarz aparatu wolny od wad lub zwrot pieniędzy. Wysyłając aparat samodzielnie na Żytnią niestety nie, i będzie musiał być naprawiany aż do skutku.

https://www.canon.pl/support/consumer_products/repair/



Jeśli dzisiaj uda się go Tobie do nich wysłać, to na poniedziałek powinien do nich dotrzeć, i może ktoś go ogarnie jeszcze przed długim weekendem https://serwis.proclub.pl/aktualnosc...end-boze-cialo

Co dalej? Nie wiem.

Jeżeli nadal występowałyby jakieś problemy, no to uderzaj wtedy prosto do Canona https://www.canon.pl/support/consume...ntact_support/

PYTANIE DOTYCZĄCE PRODUKTU > Wpisz nazwę produktu w polu poniżej * > R6 > DALEJ > Wybierz kategorię * > Pomoc techniczna > Wybierz temat * > Produkt nie działa > DALEJ

Tam się wtedy pojawi numer telefonu, oraz możliwość wysłania wiadomości e-mail do działu pomocy technicznej.
Dlatego zawsze każdemu radzę, bez względu na rodzaj sprzętu, zgłaszaj najlepiej z tytułu niezgodności towaru z umową, bo wtedy chociażby sprzedawca ma 14 dni na zajęcie stanowiska, a jak nie zajmie, to znaczy, że się zgadza (co do zasady). Inna sprawa, że sklepy często podsuwają sprytnie papiery do zgłoszenia gwarancyjnego, ale to nie jest to samo i ma dość istotne skutki dla klienta.