Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Canon 35 f 2.0 vs tamron 35 f 1.8

  1. #1
    Dopiero zaczyna Awatar dudzi90
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Gdańsk/Szczecinek
    Posty
    22

    Domyślnie Canon 35 f 2.0 vs tamron 35 f 1.8

    Hej,
    Obiektyw canona 35 mm f 2.0 kosztuje podobnie, co tamron 35 f 1.8. Zastanawiam się, który z nich będzie lepszym wyobrem?
    Obecnie podpięty będzie do aps-c, ale planuje zmianę na ff. Obecnie wstrzymuje się jedynie z uwagi na wysikie ceny nowego systemu RF.
    Jestem amatorem, ale szukam sprzętu który da mi sporo satysfakcji. Obecnie rozglądam się za czymś w okolicy 50 mm( na cropie 35 mm)

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
    moja galeria: www.nowydudzi.deviantart.com
    "Gdy tylko umiera człowiek, umiera również jego fotografia." Katherine Mansfield

  2. #2

    Domyślnie Odp: Canon 35 f 2.0 vs tamron 35 f 1.8

    Cytat Zamieszczone przez dudzi90 Zobacz posta
    Hej,
    Obiektyw canona 35 mm f 2.0 kosztuje podobnie, co tamron 35 f 1.8. Zastanawiam się, który z nich będzie lepszym wyobrem?
    Obecnie podpięty będzie do aps-c, ale planuje zmianę na ff. Obecnie wstrzymuje się jedynie z uwagi na wysikie ceny nowego systemu RF.
    Jestem amatorem, ale szukam sprzętu który da mi sporo satysfakcji. Obecnie rozglądam się za czymś w okolicy 50 mm( na cropie 35 mm)

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Nie piszesz z czym będziesz używał, a to w przypadku tego tamrona ma znaczenie. Mój z 6d trafia wyłącznie na centralnym (i to nie w każdym przypadku), na bocznych nigdy (tap-in console nic z tym nie jest w stanie zrobić). Z eos r trafia zawsze. Bardzo lubię obrazek z tego szkiełka, specyficzne, przyjemne, takie "ciepłe" malowanie (choć bez fajerwerków), ostry od pełnej dziury. Jedyna bolączka to aberracje w kontrastowych scenach.
    Canona nie miałem, ale widziałem ileś tam zdjęć z niego i gdybym miał - kierując się tym co widziałem - znowu wybierać, wziąłbym tamrona.

  3. #3