Cytat Zamieszczone przez becik23 Zobacz posta
Wydaje mi się, że wszystko pousuwałam, zrestartowałam komputer i zainstalowałam na nowo, ale problem niestety ciągle ten sam , przy usunięciu 6-ego zdjęcia program się całkowicie zawiesza
Jeżeli masz uruchomioną w systemie opcję Historia Plików, to zapisuje ona wszystkie z zadanej lokalizacji, np. z katalogu Pictures, i dzień po dniu możesz odtworzyć wstecz wszystkie pliki, jakie w tym katalogu były, i je np. skasowałaś. Ten plik może osiągnąć gigantyczny rozmiar i stanowić problem dla działania systemu, bo wyczerpuje miejsce na dysku. W katalogu FileHistory są podkatalogi zawierające zapisane pliki, które sobie możesz przeglądąć zupełnie normalnie, albowiem nie są scalane ani szyfrowane.

Dostęp do Historii plików z poziomu Panelu Sterowania:

Panel sterowania > System i zabezpieczenia > Historia plików

Są tam ustawienia zapisywania plików, i tak, np. system może tworzyć kopię np. co godzinę, a zapisywać wersje "Zawsze", albo np. "Dopóki nie będzie potrzebne miejsce", i może właśnie skończyło się to miejsce.

Jest tam też opcja "oczyść wersje", którą powinno się skasować wszystkie zapisane w historii pliki.

Możesz się też do tego dobrać "ręcznie":

Z poziomu menedżera plików szukaj:

C:\Users\nazwa twojego kompa\AppData\Local\Windows\FileHistory

tam są dwa podkatalogi:

Configuration
Data

W podkatalogu Data są następne podkatalogi już zawierające twoje zdjęcia czy coś tam. Możesz sobie je poprzeglądać. Możesz te podkatalogi gdzieś skopiować, a w miejscu źródła je skasuj i zobacz, co się będzie działo z FastStone. W razie czego możesz te podkatalogi przekopiować z powrotem, ale chyba dość często się zdarza, że użytkownik nie ma bladego pojęcia, że Historia plików jest u niego aktywna, i że rośnie mu gdzieś gigantyczny plik (u mnie przekroczył 750 GB, zanim go wywaliłem).

Jeżeli pozbycie się Historii Plików nie pomoże, to spróbuj działać na bazach danych FastStone.

Znajdź katalog:

C:\Users\nazwa twojego kompa\AppData\Roaming\FastStone\FSIV

w tym katalogu znajdź pliki:

FSViewer.db
HisFolderList.db

Ten drugi plik może mieć też inne wersje różniące się numerem, np.

HisFolderList2.db

Skopiuj te pliki w inne miejsce, a tam, gdzie były, skasuj je.

To są bazy danych plików i folderów otwieranych przez FastStone, które są tworzone automatycznie podczas startu programu, i są na bieżąco uzupełniane, więc ich skasowanie nie powinno stanowić problemu dla działania programu, bo je sobie automatycznie stworzy, ale one mogą powodować ten problem, który masz. Te pliki pozwalają programowi tylko szybciej otwierać pliki graficzne. Zanotuj wielkość tych plików tak dla orientacji- u mnie ten pierwszy ma wielkość prawie 800MB. Jeżeli skasowanie tych plików w katalogu źródłowym pomogło, to OK, a jeśli nic nie pomogło, to możesz z powrotem wgrać te pliki, i trzeba kombinować coś innego.