Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Astrofotografia - czego Ci potrzeba?

  1. #1

    Domyślnie Astrofotografia - czego Ci potrzeba?

    Witajcie,
    Szukamy osób zajmujących się lub zainteresowanych astrofotografią, ponieważ budujemy urządzenie pomagające wykonywać zdjęcia nocne i chcielibyśmy zebrać informacje o Twoich przemyśleniach i potrzebach w kontekście astrofotografii, żeby móc jak najlepiej dopasować nasze urządzenie do oczekiwań fotografów. Wypełnienie ankiety powinno zająć niecałe 10 minut. Ankieta jest w pełni anonimowa, jej wyniki wykorzystamy tylko do rozwoju projektu. Link do ankiety:
    https://forms.gle/eRfZUHH8Sqz1cNp5A
    Z góry dzięki za pomoc!

  2. #2

    Domyślnie Odp: Astrofotografia - czego Ci potrzeba?

    Witam
    Jestem zainteresowany astrofotografią ale nie mam czasu na to za bardzo. Mam nadzieję, że to sie zmieni. Aparat nawet mam przerobiony do astro ale nie mam go kiedy wykorzystać. Widziałem na kickstarterze projekt fajnej glowicy która równiez może pracować jako montaż do astro.
    https://www.photographer-limerick.com/
    Canon G3, Canon 450D, Canon 80D, Canon 6DMKII, Canon SX60HS, Canon R, Sigma 24-105mm F4 ART, Canon 50mm F1.8 STM, Canon 100mm F2.8, Canon 70-200mm F2.8 IS II USM, Canon 70-300mm F4-5.6 IS II USM Nano

  3. #3

    Domyślnie Odp: Astrofotografia - czego Ci potrzeba?

    "Urządzenie", czyli co to będzie?

  4. #4
    Uzależniony Awatar Heldbaum
    Dołączył
    Jun 2021
    Miasto
    Glasgow
    Posty
    992

    Domyślnie Odp: Astrofotografia - czego Ci potrzeba?

    Urządzenie ogrzewające obiektyw, żeby nie zaparowywał... Daj se spokój. Ta ankieta pojawiała się już chyba na wszystkich forach, ale że nikt nie wie o co chodzi, włącznie z autorem, więc pewnie projekt umarł śmiercią naturalną. Po co to odkopywać?

  5. #5

    Domyślnie Odp: Astrofotografia - czego Ci potrzeba?

    Tak tytułem wstępu, to dużo bardziej łapalny jestem na nikoniarzach z racji przynależności systemowej