Sprawdź sobie w autoryzowanym serwisie, czy aparat nie był już u nich wcześniej - https://serwis.proclub.pl/ -> "SPRAWDŹ STATUS" -> "Wybierz rodzaj numeru" -> "seryjny" (po numerze seryjnym aparatu)
Sprawdź sobie czy aparat jest z dystrybucji przeznaczonej dla krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Szwajcarii lub Liechtensteinu https://www.canon.pl/about_us/serial...hecker/#serial
Jeżeli od sprzedawcy dostałeś dowód zakupu aparatu (faktura albo paragon) świadczący o tym, że został zakupiony w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Szwajcarii lub Liechtensteinie, to ewentualna naprawa powinna odbyć się w ramach gwarancji.
Też bym nie przystał na to.
Aparat ma najpierw robioną diagnostykę, a dopiero później jest podejmowana decyzja przez Ciebie o jego ewentualnej naprawie lub nie (jeżeli okazałoby się iż miałaby być płatna, a Ciebie nie będzie na nią stać). Nadajesz paczkę w poniedziałek, do autoryzowanego serwisu trafia we wtorek do południa, a po południu lub w środę otrzymujesz diagnozę. Jeżeli decydujesz się na naprawę, to robią co trzeba i sprzęt wraca do Ciebie w przyszłym tygodniu we wtorek (no przynajmniej ja tak zawsze miałem).
Godziny pracy autoryzowanego serwisu w okresie świątecznym wyglądają tak https://serwis.proclub.pl/aktualnosc...-12-6-01-2021r
Przed wysłaniem aparatu do serwisu warto sprawdzić wszystkie darmowe opcje. Jeżeli jest opcja na wgranie nowszej wersji firmware niż ta która jest obecnie zainstalowana, to czemu by tego nie zrobić?
https://www.canon.pl/support/consume...?type=firmware
Jak rozumiem wiesz jak się aktualizuje firmware? Tak dla pewności przed aktualizacją firmware można by jeszcze zrobić "Kasowanie nastaw aparatu" (do znalezienia gdzieś w jego menu), a po jego aktualizacji i ponownym sformatowaniu karty pamięci wyłączyć aparat (OFF), wyjąć akumulator na jakąś minutę, włożyć z powrotem do aparatu i ponownie go włączyć (ON).