Zdarzało się.
Zdarzało się, że towar przychodził dokładnie taki, jak w opisie, sprawny.
Zdarzyło się, że obiektyw był niesprawny. Po zgłoszeniu problemu od razu w dniu odbioru przesyłki wysłałem go z powrotem, zwrot kasy chyba na drugi dzień po odebraniu przez nich paczki.
Weź pod uwagę, że w takich miejscach najczęściej obsługa nie ma pojęcia co przyjmuje i w jakim to coś jest stanie. Możesz trafić dobrze, ale możesz mieć pecha. Warto pamiętać, że jeśli kupujesz np. na aukcji od konta alleloo...to nie kupujesz od jednej, ogólnopolskiej firmy, tylko od lokalnego przedsiębiorstwa, i sprawa podejścia do klienta w lombardzie numer x z miasta Y może być zupełnie inna niż w lombardzie z z tego samego miasta. Aha, pozostaje odpowiedzialność za wady prawne - jeśli widzisz w lombardzie szkło bez dekielka o wartości rynkowej 3000zł za 1000zł, nie wierzyłbym w to, że klient pilnie potrzebował gotówki, i dlatego pozbył się go za 500zł. Teoretycznie osoba sprzedająca lub zastawiająca przedmiot podpisuje oświadczenie, że jest właścicielem, że "wolny od praw osób trzecich", ale w razie problemów (np. jeśli sprzedasz szkło po roku, i wtedy okaże się, że sprzęt o tym numerze został zgłoszony jako skradziony) to Ty musisz udowodnić, że nabyłeś go w legalny sposób (a na dzień dobry możesz być podejrzany o paserstwo). Tzn. zakup za "cenę rynkową" tego nie wyklucza, ale zakup za ułamek ceny rynkowej powinien budzić podejrzenia.