ad 2. to bardzo uniwersalne rozwiązanie ale ciężkie
- po pierwsze nie widzę zastosowania 70-200/2.8 w takiej fotografii po co 2.8? fotografowałem sporo 70-200 w obu wersjach (i 2.8 i 4 ) i ja osobiście "ludzi" wolę fotografować stałkami, a "krajobraz" zoomem - 70-200/4 jest bardziej niz wystarczający zarówno do krajobrazu jak i do "ludzi" - można nim wygenerowac bez problemu np. małą głębię ostrości jak ktoś potrzebuje - nie widzę w takiej fotografii (o jakiej piszemy) zastosowania dla światła 2.8 w tym obiektywie, a różnica gabarytów i wagi jest potężna - kiedyś znowu kupię 70-200/4LIS- znaczy widze zastosowanie dla 2.8 - telekonwerter - ale poglądy na ten temat były juz wieleokrotnie dyskutowanie i nie ma o czym gadać.
- 16-35/2.8 jakieś konkretne (ale takie konkretne dające się wyliczyć) zastosowania dla światła 2.8 - wnętrza katedr z ręki może ale ja dawałem radę c10-22 na cropie canona z legendarną matrycą (przy 6D nawet nie pamietam takich o problemach) jeśli to dawało radę to tym bardziej fulframe czołowej firmy - tu jest to mniej istotne bo róznica między tymi UWA nie będzie tak dramatyczna jak przy tele
- nie widzę zastosowania dla 2 korpusów przy takiej fotografii szczególnie amatorskiej to podpada pod paranoję widywaną w dowcipach foto - facet obwieszony korpusami z supertele a zdjęcia robi ajfonem - amator ma zawsze czas na wymianę obiektywu
- 16-35 i 70-200 i coś pomiędzy np. 50/1.8 albo nic bo ogniskowe pomiędzy są najmniej ciekawe to standard krajobrazowy jest - tylko po co 2.8 tak konkretnie - nie znam uwarunkowań sprzętowych czołowej firmy może obiektywy 2.8 są znacząco lepsze i nie mają ciemniejszych odpowiedników - nie wiem
ad 1.
używam torby think tanka do której wkładam 6D z zapiętym 100-400 i nic nie wystaje i to jest najwygodniejsze jeśli chodzi o dostęp - ale torba ma tylko rzepy więc trzeba uważać
używam bardzo małej torby lowepro 6d z odpiętym 16-35/4L lub s50A (bo z zapiętym już nie wchodzi) jak wiem że nic innego nie bedę potzrebował
używam slinga kata (stary ale nadal działa) - dostęp do aparatu wygodny do pozostałych gratów już nie i ogólnie to chyba ten mój sling jest za mały na mój sprzęt bo był kupowany pod cropa i 70-200/4
ad 3. wystarczy że plecak ma dostęp do gratów od strony pleców (a takich jest wiele - trochę oglądam bo myśle o zakupie) i nic nie pomoże trzeba ściągać - w tłumie trudny temat - chyba że czegoś nie wiem
ogólnie dodam że sprzęt w stopce fajny i nie warto zmieniać pod wpływem impulsu