Cytat Zamieszczone przez TPS
12 klatek/s to absolutny dla mnie max, chociaż wiem, że tracę inne ujęcia, których nie zarejestruję z taką prędkością.
Niestety owe 10-12 kl/s to dla mnie praktycznie minimum. Robiłem pełnym zakresem aparatów od 400D, przed 40D i 7 D i dopiero 1d dał mi odpowiednią ilość klatek, żeby piłka była tam gdzie chcę żeby była. Kiedyś wystarczyło minimalne spóźnienie lub pośpiech i było po zdjęciu.

Cytat Zamieszczone przez TPS
Ty być może sfrustrowany nie będziesz, choć jak czytam, co piszesz o zdjęciach w halach, to lekką frustrację wyłapuję.
Niestety frustracja wynikała z aparatu. Wczoraj zrobiłem przy pomocy 1Dx Mark II mecz ręcznej który bywał sporym wyzwaniem dla 1dmk4 i różnica w pracy AF i jakości zdjęcia jest drastyczna. Frustracja minęła, nadszedł lekki zachwyt.

Cytat Zamieszczone przez TPS
Uważam jednak, że siedzenie w starociach, nawet jeśli jakoś tam działają, to droga do frustracji.
Zależy o jakich obiektywach mówimy. 70-200 2.8 choć jest starociem jak mówisz, premiera 1995 i bez zmian do tej pory, to jednak jest fenomenalnym obiektywem. Po ponad 10 latach posiadania nadal nie kusi mnie żeby go zmienić na wersję ze stabilizacją. 300 2.8 IS podobnie. Są szybkie, ciche, ostre.

Cytat Zamieszczone przez TPS
Tak, czy siak, uważam, że decyzja o Twoim wyjściu z DSLR to nie CZY, tylko KIEDY.
Zdecydowanie jak mówisz, nie CZY, tylko KIEDY. Jest zbyt dużo plusów, dział bezlusterkowców rozwija się dynamicznie, wchodzą nowe technologie i pełne lustra w końcu prawdopodobnie wypadną z rynku. Ale moja zmiana musi się zgrać z budżetem, bo wymiana całej szklarni sporo kasy za sobą pociągnie. Trzeba wymienić cały zakres od szerokątnego, przez zooma po tele i stałki. A niestety szkła trzeba zmienić bo nie po to kupuje się aparat z 12 kl/s, żeby je potem limitować szybkość starszymi szkłami. Samo 70-200 2.8 to wydatek powyżej 10 tysięcy, używek nawet za bardzo na rynku nie ma.