Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40

Wątek: Tarcza antykryzysowa dla fotografów?

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    37

    Domyślnie Tarcza antykryzysowa dla fotografów?

    Mamy epidemię, dużo firm nie działa. Pracuję jako freelancer. Trochę z wydawnictwami, trochę stocki, trochę ilustracji na zamówienie. Generalnie 99% mojego dochodu w PIT to prawa autorskie. Nie mam działalności gospodarczej. Płacę podatki w Polsce.

    Czy ktoś jest w podobnej sytuacji i wybadał sytuację z tarczą antykryzysową? Moje dochody spadły o 40-60%.
    : )

  2. #2
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    96

    Domyślnie Odp: Tarcza antykryzysowa dla fotografów?

    Nie wiem, ale się wypiszę:
    Do głowy przychodzi mi jedynie ZUS i jego "Świadczenie postojowe dla osób, które wykonują umowy cywilnoprawne (umowy zlecenia, agencyjne, o dzieło)",ale pewnie już o tym wiesz.

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2010
    Miasto
    Poznań, WLKP
    Posty
    2 235

    Domyślnie Odp: Tarcza antykryzysowa dla fotografów?

    Chciałem Ci odpowiedzieć z jakich świadczeń możesz skorzystać, ale moderator, którego wsadzili tu z innego forum, tolerujacy dowolne posty swoich kumpli, mój post usunął.

  4. #4
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 709

    Domyślnie Odp: Tarcza antykryzysowa dla fotografów?

    Cytat Zamieszczone przez tomfoot Zobacz posta
    Chciałem Ci odpowiedzieć z jakich świadczeń możesz skorzystać, ale moderator, którego wsadzili tu z innego forum, tolerujacy dowolne posty swoich kumpli, mój post usunął.
    Ale zapomniałeś już dodać o ekstra dodatku o złodziejach z jednej z partii jaki umieściłeś w usuniętym wpisie
    Wątek pozostaje otwarty ale wszelkie wpisy polityczne będą cięte bez litości.
    Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 26-04-2020 o 23:32