Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Raw

  1. #1

    Domyślnie Raw

    Cześć wszystkim,

    Mam na imię Daniel i jestem totalnie początkujący. Mam Canon EOS 5D Mark III. W aparacie mam kartę SD i nie zapisuje mi zdjęć w formacie RAW, tylko od razu w JPG. Dlaczego?

    Dzięki

  2. #2
    Bywalec
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    150

    Domyślnie Odp: Raw

    Zmień ustawienia z aparacie z jpg na raw

  3. #3
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    53

    Domyślnie Odp: Raw

    Cytat Zamieszczone przez bambo Zobacz posta
    Cześć wszystkim,

    Mam na imię Daniel i jestem totalnie początkujący. Mam Canon EOS 5D Mark III. W aparacie mam kartę SD i nie zapisuje mi zdjęć w formacie RAW, tylko od razu w JPG. Dlaczego?

    Dzięki
    Przeczytaj instrukcję aparatu. To naprawdę zajęłoby ci mniej czasu niż rejestrowanie się na forum i zdawanie tu tego pytania.

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    2 872

    Domyślnie Odp: Raw

    Cytat Zamieszczone przez saxjas Zobacz posta
    Zmień ustawienia z aparacie z jpg na raw
    To 5DIII, aparat automatycznie wykrył stopień zaawansowania użytkownika i przełączył aparat w tryb jpg

  5. #5
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    294

    Domyślnie Odp: Raw

    cześć mam na imię Dawid, gdy odkręcam wodę w kranie to leci ciepła woda tylko od razu zimna, co mam zrobić ?
    R + C 50 1.8 STM + C 17-40 + C 70-200 f/4 + CDN.
    https://www.facebook.com/dawidzawilafotografia

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Eberloth
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1 999

    Domyślnie Odp: Raw

    @bambo

    Jeśli tu nie spamujesz, to przepraszam za poziom kilku ostatnich wypowiedzi. Aparat może zapisywać zdjęcia w formacie, JPG, RAW lub obu na raz. Poszukaj w instrukcji. To najlepsza podpowiedź
    Sprzęt - dekielek z przyległościami.
    Fumare humanum est!

  7. #7