Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Eos Utility 3 busy

  1. #1

    Domyślnie Eos Utility 3 busy

    Dzień dobry.

    Mam 7Dm2 już od jakiegoś czasu. Jestem amatorem ale mam jakieś pojęcie o fotografii. Wcześniej kilka lat korzystałem z 40D.
    Po ostatniej krótkiej sesji próbowałem zrzucić fotki przez eos utility ( robiłem to nie raz i zawsze szło poprawnie ), ale tym razem się nie udało. Program się zatrzymał przy pierwszej fotce i dalej nie ruszał. Na ekranie kompa jest sygnał " busy " w oknie programu. Ma to miejsce zarówno po wifi jak i po kablu - nie udaje się. Karta CF jest raczej w porzo. Mam ustrojstwo do zczytywania kart i normalnie daje radę ale chciałbym też móc przerzucać jak do tej pory przez eos utility. Canon 7DM2 działa poprawnie. Mam najnowszą wersję softu i zestawu EOS.
    Co zrobić żeby to naprawić ??

    Z góry dziękuje.
    Ostatnio edytowane przez StrixAluco ; 17-04-2020 o 14:54

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar becekpl
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    wawa
    Posty
    4 283

    Domyślnie Odp: Eos Utility 3 busy

    u mnie od jakiegoś czasu nie działa(pre instalacja nic nie dala, nie widzi aparatu i koniec), używam programu "zdjęcia" pod WIN 10 do zgrywania zdjęć
    Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?
    Cham się uprze i mu daj. No skąd ja wezmę, jak nie mam!

  3. #3

    Domyślnie Odp: Eos Utility 3 busy

    Cytat Zamieszczone przez becekpl Zobacz posta
    u mnie od jakiegoś czasu nie działa(pre instalacja nic nie dala, nie widzi aparatu i koniec), używam programu "zdjęcia" pod WIN 10 do zgrywania zdjęć
    Dzięki za odzew. Z tego można zaczynać wnioskować że to może być wina WIN 10. Ja bym chciał jednak iść za ciosem i zawalczyć z tym problemem.
    Na zagranicznych forach czytałem stare wypowiedzi, że może pomóc wyjęcie baterii i reset. Wyjęcie baterii napewno nie pomogło. Z tym resetem mam zagwozdkę.