Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Fotografowanie sufitu w kościele-panorama

  1. #1
    Coś już napisał Awatar ksp01marek
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Łęczyca
    Wiek
    69
    Posty
    73

    Domyślnie Fotografowanie sufitu w kościele-panorama

    Jak w tytule. Jak scalić 9 zdjęć sufitu w kościele w sensowną całość? Niby zachowałem linię prostą, zdjęcia ładnie się zazębiają ale po scaleniu wychodzi wielkie g...Z panoramą poziomą nie miałem problemu a tu klops. Być może zakrzywione ściany i łuki powodują że jest problem u mnie zwłaszcza że jestem amatorem bez specjalnego doświadczenia w temacie. Jakieś porady? Dziękuję
    Canon EOS R, Canon BG-E22, Canon RF 24-105mm f/4 L IS USM, Canon EF 16-35mm f/2.8 L II USM, Canon EF 70-200 F/2.8 IS USM, Metabones EF-EOS R, Canon SPEEDLITE 580 EX

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2 512

    Domyślnie Odp: Fotografowanie sufitu w kościele-panorama

    Cytat Zamieszczone przez ksp01marek Zobacz posta
    Jak w tytule. Jak scalić 9 zdjęć sufitu w kościele w sensowną całość? Niby zachowałem linię prostą, zdjęcia ładnie się zazębiają ale po scaleniu wychodzi wielkie g...Z panoramą poziomą nie miałem problemu a tu klops. Być może zakrzywione ściany i łuki powodują że jest problem u mnie zwłaszcza że jestem amatorem bez specjalnego doświadczenia w temacie. Jakieś porady? Dziękuję
    bez wnikania w teoretyczny opis i dlugie wyjasnienia.

    jesli wystawisz gdzies te zdjecia , to je zloze i sobie sciagniesz.

    duzo zalezy od tego jak fotografowales , czy z zachowaniem warunku obrotu wokol punktu NPP ( no paralaxa Point). jesli nie to blad wystapi , ale czesto daje sie zlozyc.

  3. #3
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    53

    Domyślnie Odp: Fotografowanie sufitu w kościele-panorama

    Czym to kleisz?

  4. #4

  5. #5
    Coś już napisał Awatar ksp01marek
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Łęczyca
    Wiek
    69
    Posty
    73