sadzisz , ze ktos wyjal nowa plyte z aparatu i wstawil stara ?
sadzisz , ze ktos wyjal nowa plyte z aparatu i wstawil stara ?
Jeżeli był naprawiany na gwarancji w autoryzowanym serwisie to pewnie nie, ale potrafię sobie wyobrazić sytuację, w której serwis odmówił naprawy gwarancyjnej z powodu ewidentnej winy użytkownika i aparat został naprawiony w nieautoryzowanym serwisie poprzez wymianę płyty na używaną, ale działającą. Oczywiście to tylko takie gdybanie i pewnie nie miało to miejsca, ale skoro sobie fantazjujemy to możemy też taki scenariusz przyjąć.
Swoją drogą wydaje mi się, że autoryzowany serwis powinien mieć procedurę zarejestrowania na płycie tego samego numeru seryjnego. Przynajmniej w Apple'u tak to działa. Jak mi wymienili w macbooku płytę główną to wprowadzili ten sam numer i płyta software'owo zgłasza się tym samym numerem, który mam na obudowie komputera (obudowa została stara).
Ostatnio edytowane przez tmielcarz ; 22-02-2020 o 21:25
Canon EOS RP + 50/1.8 RF
moziwe jest tez, ze zostawili oryginalna plyte z aparatu , a reszte podmienili w jakims nieautoryzowanym serwisie.
albo zamienili i jedno i drugie z innych Jakis starych aparatow. Jesli to robiliby w jakims warsztacie samochodowycm to mozliwe , ze jest to w ogole Jakis skladak z kilku aparatow - wszystko jest mozliwe. Nawet to , ze to nie jest ten aparat tylko Taki sam ale inny.
Wlasciwie zgodnie z experymentem myslowym Schrödingera pod nazwa " kot schrödingera " jest to jednoczesnie ten sam aparat i nie ten sam.
wszystko jest mozliwe.
Ostatnio edytowane przez Bechamot ; 22-02-2020 o 21:41
Serwis w Polsce (eCSI) miał wyszukiwarkę po numerze seryjnym. Jeśli naprawa była u nich to wyszukiwarka zareaguje na numer seryjny.
W sprzęcie refurbished też jest możliwa taka różnica numerów. Miałem taki aparat (A630) z usunietym numerem seryjnym z obudowy.
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
Działa cały czas, tylko lokalizacja się nieco zmieniła. Trzeba wejść pod ten adres internetowy https://serwis.proclub.pl/ i kliknąć na "SPRAWDŹ STATUS".