Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Lampa Yongnuo

  1. #1

    Domyślnie Lampa Yongnuo

    Witam wszystkich, na wstępie chcę podkreślić, że jestem amatorką i dopiero ogarniam temat lamp błyskowych.
    Ostatnio zakupiłam lampę YN968ex-rt, która posiada wbudowany odbiornik sterowania radiowego oraz nadajnik sterowania radiowego. I teraz pytanie: co mam kupić, abym mogła wyzwalać lampę bezprzewodowo? WYZWALACZ RADIOWY YN-E3-RT czy Yongnuo RF-603 II bo już się pogubiłam. Jezeli to istotne to pracuję na canonie 6D.
    Proszę o pomoc !

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    śląskie (górnośląskie)
    Posty
    2 418

    Domyślnie Odp: Lampa Yongnuo

    Sprawdź w instrukcji, czy Twoja lampa może być wyzwalana przez 603c. Jeśli nie potrzebujesz zdalnej zmiany ustawień lampy (moc, tryb, zoom), ani nie potrzebujesz jej synchronizować w HSS, ani na druga kurtynę migawki, i w instrukcji napisali, że może być wyzwalana przez 603c, to wystarczy ten tani wyzwalacz.
    Jeśli potrzebujesz którejkolwiek z wypisanych wyżej możliwości, to E3-RT (albo inna lampa mająca wbudowany taki sterownik, porównaj ceny, bo może się okazać, że lepiej kupić drugą lampę, i z niej wyzwalać, niż sam sterownik - tylko sterownik jest lżejszy).
    A jaki masz aparat? Bo jeśli chcesz tylko sprawdzić, pobawić się zdalną lampą na początek, to może da się wyzwolić ją z lampy wbudowanej?

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jan 2010
    Miasto
    Siedlce
    Posty
    1 422

    Domyślnie Odp: Lampa Yongnuo

    Lampy RT są wyzwalane i wyzwalają inne lampy radiowo z dodatkiem RT w napisie, oraz za pomocą sterownika E3-RT Czyli tylko canon i younguno w systemie RT. Bierz tani yn-e3-rt i bedzie śmigać na pewno.

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    4 400

    Domyślnie Odp: Lampa Yongnuo

    Cytat Zamieszczone przez robertskc7 Zobacz posta